2013. február 10., vasárnap

2.rész "A vallomás"

*Megérkezett a 2.rész.Remélem tetszeni fog!Köszönöm a komikat!Ehhez a részhez is komizzatok minden rész alá please,érdekel a véleményetek,szóval jöhetnek negatívumok is!+Iratkozzatok fel. Nem vagyok valami profi,de remélem tetszeni fog.:)


Miután befejeztük a csókunkat Jamessel és vissza szálltam a földre,észrevettem,hogy Harry még mindig értetlenül ott áll mögöttem. Ezek szerint végig nézte a csókunkat.Kicsit zavarban voltam,szerintem Harry is,de megtörte a csendet és azt mondta,hogy :

-Nem volt alkalmam még bemutatkozni.Hello én Ha..-nem tudta befejezni,mert James megszakította.
-Harry Styles.Igen,tudom jól ki vagy.Láttalak az X Factorban.-mosolygott James.-Én James Maslow vagyok,de gondolom Brit mesélt rólam.-mondta büszkén James.
-Hát,hogy őszinte legyek,nem említette,hogy te vagy a barátja sőt még azt sem említette,hogy jár valakivel.-mondta önelégült mosollyal az arcán Harry és rám nézett.
Kezdett nagyon elegem lenni Harryből.Nem elég,hogy az egész osztály előtt megaláz,de persze a pasim előtt is le kell égetnie..Ez a nap nem is lehetne jobb.Lőjetek le!
-Igen,nem meséltem neki rólad,mert semmi köze nincs Mr.Styles-nak a magánéletemhez.-mondtam gúnyos mosollyal az arcomon és Harryre néztem.
-Őőő..rendben,akkor erről ennyit.Harry mit Csinálsz Most?-kérdezte James.-fogalmam sincs,mit akarhatott James Harrytöl,de nem számítottam túl sok jóra.
-Hát,semmi dolgom nincs jelen pillanatban.Haza felé tartottam.
-Van kedved eljönni velünk a 'Subway'-be?-Kérdezte James.
-Persze,de csak ha neked sem baj Brittany.
Össze húztam az arcom és vágtam egy "nem érdekel" mosolyt Harry felé.Fogalmam sem volt,mit akar James Harrytől és,hogy mért hívja magunkkal. Biztos csak bosszantani akart,mert látta,hogy milyen feszült a levegő köztem és Harry között. És Harry is csak bosszantásból fogadta el a meghívást.Igazam volt,ez a nap nem Is lehetne jobb..
Mielőtt Beszálltunk volna James autójába,magához húzott és súgott valamit a fülembe : Gyönyörű vagy ma is,mint mindennap.Teljesen elolvadtam,a földről lehetett volna összekaparni,annyira elolvadtam. Ismét elcsattant egy csók.Ahogy nyitottam Volna A kocsi ajtót,Harry Megelőzött.
-Engedelmével.-nyitotta ki előttem az ajtót.
-Nem tudom,te süket vagy?Elmondtam már,hogy nem szorulok a segítségedre és nem kell jó pofizni velem,a véleményem rólad nem fog változni.-mondtam és becsaptam magamnak az ajtót.Harry csak forgatta a szemeit és morgott mint egy kisgyerek,mint Amikor Nem Kapja Meg Amit Akar.Mikor Mindnyájan Bent Voltunk Az Autóban,végre Elindultunk és meg sem álltunk a Subwayig.Út Közben Feszült Csend Volt És Csak A Motor Hangját Lehetett Hallani.Amikor megérkeztünk a Subwaybe,James lépett be a kávézóba Először és mielőtt Harry is belépett volna,megragadtam a kezét és vissza rántottam.
-Uuu..már a tapizásnál tartunk. Ez tetszik.-mondta Perverz vigyorral az arcán.
-Idióta!-mondtam és belebokszoltam a karjába.
-Hééy,ez fáj!Engedd már el a karom te vadmacska!-kiáltotta Harry
-Tudom ám mit akarsz,ne nézz hülyének! Csak azért jöttél el,hogy engem basztass.Igaz?-kérdeztem tőle mérgesen.
-Ügyes kislány!Gyorsan fog az eszed. És amúgy is szeretném megismerni a "barátodat".-kacsintott rám Harry.
-Meg fogod bánni!Megtanulod,hogy Brittany Jane Robertsel nem szórakozhatsz! Azt is megbánod,hogy megismertél.
-Arra ne vegyél mérget baby.-kacsintott rám gúnyos ám csillogó tekintetével Harry.-Fogsz te még könyörögni nekem.
Nagyon kezdett már idegesíteni Harry Direkt csinálja,szeret az idegeimmel játszadozni és még élvezi is a kis...Ebben a pillanatban lépett ki James az ajtón,és megkérdezte,hogy be akarunk-e még menni vagy itt kint maradunk. És megint megismétlődött,ami nem rég.Egyszerre próbáltunk belépni az ajtón és megint beszorultunk.James mikor meglátta,elkezdett röhögni rajtunk,hogy mit szerencsétlenkedünk ott.A pincérek is elmosolyodtak és James még élvezi is,hogy mennyit kínlódunk ott Harryvel. Leültünk egy asztalhoz az ablak mellé.James egy tacót rendelt,míg én Hot dogot rendeltem.És persze Harry is ugyanazt rendelt,mint amit én.Miközben ettünk,Harry folyamatosan a Tekintetem kereste És Végig engem nézett perverz arc kifejezésével. Nem bírtam tovább,elröhögtem magam.Felemeltem a poharam és ivás közben sem hagyott Harry békén,szemöldökét "táncoltatta",Kacsingatott,szemezgetett velem,amitől kiköptem az üdítőt a számon és pont a mellettem álló pincérre repült.A fiúk elkezdtek hangosan röhögni rajtam,szerintem is nagyon vicces volt így én is csatlakoztam hozzájuk.Folytattuk az evést és néhány rajongó is megjelent autogramot kérni Harrytől és Jamestől+képet készítettek velük.



Miután végeztek Jamesnek megcsörrent a telefonja.Be kellett mennie a stúdióba,dal felvételre.
-Srácok,ne haragudjatok de nekem most mennem kell.Ne haragudj kicsim,de nem tudlak haza vinni,később bepótoljuk.-kacsintott James és nyomott egy édes csókot a számra,amire Harry féltékenyen nézett és James el is ment.
-Hát 2-en maradtunk.-mondta Harry.
-Már csak egyedül.Jó étvágyat.Szia.-és el is köszöntem tőle. Biztos nem maradok itt még vele órákig.Ott hagytam egyedül az asztalnál és kimentem.De pheccemre ő is kijött a kávézóból.Gondolhattam volna.
-Azt hiszed,ilyen könnyen lerázhatsz?-széles mosolyt húzva arcán Harry.
-Kezdtem reménykedni.
-Nem tudom,miért nem bírod a fejem.Nem ártottam neked semmit.
-Nem persze. Nem miattad van lila folt a fejemen,neem.2 évig nem beszéltünk,és most,hogy híres lettél,azt hiszed,rögtön a nyakadba ugrok és az ágyadba bújok.
-Nem hiszem!Tudom! Láttam ám milyen pofát vágtál,mikor én is veletek jöttem.-kacsintott nagy vigyorral a képén.
-Talán olyat,mint egy normális ember ?-mondtam,és gyors tempóba kezdtem.Harry is jött velem,hisz nem messze lakik tőlem,szerencsémre..Egész úton nem szóltam hozzá,csak alig vártam,hogy haza érhessek. A drágaság persze egészen a ház ajtajáig elkísért. Elő kerestem a kulcsom,amikor boci szemekkel bámult rám,majd az ajtóra.
-Azt már nem. Felejtsd el. Egész nap a nyakamba lihegtél,semmi teret nem adva a házamba biztos nem engedlek be.
-De kár.-szomorodott el.
-Jajj de sajnállak. Na menj basztass valaki mást.És Légyszíves Hagyj Békén. Nincs Mit Beszéljek Veled.-kacsintottam Harryre. Csuktam volna be az ajtót,de lábával ezt gyorsan megakadályozta.
-Figyelj! Mielőtt elköszönnék, Adj 1 Percet,hogy el mondjak valamit.-mondta Harry komolyan.
-Essünk túl rajta. Ha már eddig kibírtam veled nagy nehezen. De csak egy perc. Mérem az időt.!,-nem is figyeltem arra mit mond,csak az órám mutatóját figyeltem,hogy mikor telik már le az az 1 perc.
-Tudom,hogy nem bírod a fejem,amit nem értek,hogy miért és nem is fogom megérteni,de engedd, tetszel Nekem. -na itt ledermedtem.-Tudom,hogy amióta Ismerjük Egymást Nem Beszéltünk Szinte Semmit,de Nem Tudtalak Megszólítani Mert Nem Volt Merszem. Tudom Sokan Mondják Rólam,hogy Nő Csábász Vagyok,és Ezt Nem Is Tagadom.De,ha Valaki Tényleg Tetszik,akkor Nem Adom fel.. sok Idő Után,vettem Magamon a Bátorságot És beszélni Akartam Veled. Igaz,nem Jól Kezdődött,de megfoglak puhítani valahogy és elfogom érni,hogy az Utálatod Irántam eltűnjön és valami más fog a helyébe lépni.
-Én nem utállak..csak nem bírom a fejed. Na de letelt az egy perc. Jó éjt.-elköszöntem és nem is vártam meg Harry válaszát,csak gyorsan becsaptam az ajtót és felviharzottam a szobámba.




4 megjegyzés: