2013. április 3., szerda

11.rész "Viszlát James & A Fotózás."

*Harry szemszöge*

Amikor Brittany oda ment órán Zaynhez,lehetett látni a kettőjük közt lévő szikrát. Engem bezzeg lehurrog..Mi baja velem? Nem vagyok elég jóképű? Vagyok olyan helyes,mint Zayn..szerintem. Jó lenne,ha beleláthatnék az emberek fejébe,vagy legalább Brittanyébe,hogy mit gondolhat,mit érezhet irántam.De anélkül is tudom erre a választ.Egy nagy SEMMIT! Mostanában csak rajta rágódok,pedig ott van nekem Blaire,aki..nem mondom,hogy tökéletes,inkább megfelelő. De nem élném le vele az életem..Jobban meg kéne ismernem,lehet nem olyan,mint aminek kívülről látszik. Suli után el is hívom egy "megismerkedős" randira. Addig viszont hallgathatom Zayn ábrándozását,csodálását Brittanyről.Mázlista..De ha én kértem volna egy kibaszott fésűt,nem adott volna.. Leszarom,mindegy.

Szünetben leültünk az ebédlőbe,a San Fransisco-i utazásról dumáltunk.Pár perc múlva Zayn olyan gyorsan ugrott fel az asztaltól,még a székét is felborította.Niall pedig kapott az alkalmon és felzabálta a szendvicsét.Zayn úgy követte Brittanyt,mint egy kutya..Csak ráztam a fejem és nem is gondoltam rá csak ettem tovább a tacómat. Amint befejeztük mentünk tovább Törire.Jajj de utálom.A srácokkal,ahogy felértünk a terembe,Zaynt és Brittanyt láttuk "vihorászni". De mért érdekel ez engem ennyire basszus?? Fogtam magam és gyorsan bementem a terembe.A tanárnak aztán volt egy "fantasztikus" ötlete.Projekt munka 3 fős csoportokban. A srácokkal és Robertssel maradtunk utoljára,Liam fogta a papírt és felolvasta.Amikor meghallottam,hogy ő Niall és Louis egy csapatba kerültek,már utána sejtettem,hogy kivel kerülök össze..Nem is tévedtem.Nyeltem egy nagyot,majd kihúztam a teremből következő órára.

Kaptunk egy hívást,hogy be kell mennünk a stúdióba valami megbeszélés miatt.
Miután odaértünk Paul elmondott mindent. Mindannyian örültünk a fiúkkal,hogy holnap fotózásunk+interjúnk lesz. Jó buli lesz. Elhagytuk a stúdiót,majd a Nando's felé vettük az irányt,utána hazamentünk. Otthon felhívtam Blaire-t,hogy holnap amikor végeztem a dolgaimmal találkozhatnánk.Már Későre járt,elmentem hunyni egyet.

*Másnap reggel*

Szombat van és reggel 9 óra. A fotózás 10-kor kezdődik.Gyorsan elmentem fürödni,majd bevágtam egy pirítóst,elköszöntem anyámtól,de meglepett amit mondott.
-Hé anya!Ma fotózásunk lesz,későn jövök.-adtam egy puszit az arcára,majd indultam is.
-Valószínű későn jövök én is. Ne várj meg.-ment be az előszobába. Utána mentem és kifaggattam.
-Mi dolgod van?-néztem rá kérdően.
-Majd megtudod kisfiam.-pakolgatta a fotelon lévő párnákat.
-ANYAA!-emeltem fel a hangom.
-Jól van.Végül is nem titok.Randevúm lesz.-bökte ki végre.Én csak nagyra nyílt szemekkel néztem rá. Nem is tudtam,hogy van udvarlója..
-És ki az?
-Idővel megtudod.-kacsintott,majd elhagyta a szobát.Meglepett a dolog,de remélem nem egy balfaszt fogott ki..Beletúrtam a hajamba,majd a kocsim felé vettem az irányt. 10:00 re oda értem a stúdióba,a fiúk már bent voltak és csak rám vártak.
-Bocs,bocs a késésért,anyámra rájött a pasizhatnék.-hadartam el,de csak kérdően néztek rám.Nem értették..
-Hajjj..-sóhajtottam.-anyámnak randija lesz ma este.
-Oooo.-bólogattak most már mindannyian.
-Na kezdjük a fotózást.-csapta össze tenyerét Paul és az öltözőnk felé terelt minket. Felvettük a kitett ruhákat,amik elég jól néztek ki,utána belőtték a hajunkat majd a beállított háttérhez indultunk. A fotós,neve Peter utasított minket,hogy álljunk be,milyen képet vágjunk stb..Készített vagy 30 képet,amiből párat megnézhettünk.



Majd egyenként is csinált rólunk képeket,a srácokkal persze most sem maradhattak el a hülyeségek,Paul már párszor ránk szólt,de csak röhögtünk tovább végül feladta.Utána következett az interjú adás. Szintén egyenként kérdeztek ki minket,volt szó a karrierünkről,magánéletről,rajongókról,X Faktorrol és pár kérdés a show előtti életünkről.


Nem tűnik fárasztónak,pedig az. Volt pár perc szünet közben,de utána folytattuk is. A látottak alapján elég jól sikerültek a képek,magunkra sem ismertünk. Az interjú is elég jól sikerült,voltak kínos kérdések,de ez elkerülhetetlen. Örömmel csináltuk végig az egészet,buli volt ez mind.
-Mikor lesz benne az újságban?-kérdezte Liam.
-Április elsején kerül ki.-válaszolta a szerkesztő.
A fotózás az interjúval együtt 4 órát vett igénybe. Mikor végeztünk mindennel vissza mentünk az öltözőköinkbe és átöltöztünk.
-Srácok,hát akkor végeztünk is mára.-jelentette ki Paul.
-Mehetünk?-kérdezte Liam.
-Mi van Liam,mi ilyen sietős?-kérdezte Paul.
-Találkozóm van ma Daniellel.-bámulta a cipője orrát.
-Persze,mehettek.-veregetett vállba Paul.
Liam volt az első aki eltűnt a stúdióból. Fogta magát és bevágódott a kocsijába,intett nekünk,majd el is hajtott.Eszembe jutott,hogy nekem meg Blairrel van ma találkozóm. Sietősre vettem a tempót majd hessegettem ki mindenkit az ajtón.
-Mi van haver? -kérdezte Niall.
-Eszembe jutott,hogy találkám van ma.-nevettem el a végét.
-Jól van. Holnap találkozunk srácok!-köszönt el Louis.
Mindenki ment a dolgára én pedig mentem Blaire házához. Kopogtattam az ajtón majd hirtelen megtermett apjával találtam magam szemben,aki nem valami vidám fejjel nézett rám. Kicsit remegve de megszólaltam.
-J-Jó napot uram!Blaire itthon van?
-Fent van egy barátjával. Mássz beljebb.-bólintottam,majd mutatta,hogy menjek fel a lépcsőn.Bekopogtam szobája ajtaján,majd amint kinyitottam az ajtót megláttam,hogy Blaire egy hapsival ül az ágyban mint akik épp "tanulnak"..


*James szemszöge*

Jó volt Brittanyvel,nem akartam siettetni,de sok dolgom volt az napra,így gyorsan kitettem a sulijánál és el is húztam. Másnap premieren kellett legyek és sok elintézni valóm volt addig.Sok mindenre rájöttem az elmúlt 7 hónapban a kapcsolatunkat illetően.Bánom a múlt éjszaka megtörténteket,mert mi lesz,ha elmondok neki mindent? Össze fog törni és azt fogja rólam gondolni,hogy csak leakartam fektetni..De én már nem érzek úgy iránta.Sok a különbség kettőnk között,tengernyi.Hosszú lenne felsorolni. De nem húzhatom sokáig az időt,mert ráfog jönni,hogy nekem már van valaki más és nem akarom,hogy mástól tudja meg vagy az újságokból.

*Brittany szemszöge*

Soha nem éreztem magam ennyire megalázottnak.Amint megláttam,hogy James egy más nővel csókolózik meg tudtam volna..ölni! Kihasznált,majd eldobott mint egy használt rongyot és most csak szépen fogalmaztam.


Majd felfalták egymást,kezeivel derekát simogatta. Majd a csókjukat befejezve egy nagy mosollyal ránézett a nőre,majd akkor szeme sarkából észre vett engem. Megráztam a fejem majd futásnak eredtem,nem számított merre csak el onnan. Ő persze rögtön jött utánam,nem érdekel a magyarázkodása,leszarom. Egy szavát nem hiszem el,akármit mondhat. Lefektet majd kidob,ennyi voltam neki. Fogadok,hogy azt várta,mikor kaphat el egy fiatalabb csajt,majd miután meg volt neki eldobja. Szemeimmel kerestem,hogy merre mehetnék,miközben megálltam-mert magassarkúban nem előnyös futni-egy erős kar megragadott.

-Engedj el!!!-üvöltöttem majd hallottam a sok kamera kattogását,amik a mi kis műsorunkat fényképezik.
-Brittany,kérlek engedd,hogy elmagyarázzam.
-Dugd fel a magyarázatodat a seggedbe!-próbáltam karom kiszabadítani a fogságából,de reménytelenül. Erősebb volt nálam. Magával húzott egy üres helyre,ahol nem nyüzsögtek se a fotósok se senkik. Pedig kedvem lett volna elkürtölni az egész világnak,hogy James Maslow mekkora egy rohadék.Szembe fordított magával,majd elkezdte mondókáját..
-Sajnálom,hogy így kellett megtudnod..-tartotta a kezeim maga elé,majd egy gyors mozdulattal kirántottam.
-Soha többet ne merj hozzám érni!-az arcomon már az undor jelent meg,amikor éreztem,hogy hozzám ér..
-Figyelj rám! Had mondjak el mindent!-bólintottam,majd kezeim magam előtt összefogtam és hallgattam.
-Halston-nal egy hónapja vagyunk együtt..-amint meghallottam,nagyra nyílt szemekkel és haraggal az arcomon rá emeltem tekintetem,majd egy nagy pofon landolt az arcán.
-Jó ezt megérdemeltem.-dörzsölte meg az arcát. Közeledett felém de én egy lépéssel hátráltam.
-Nem akartalak megbántani,megsebezni és sajnálom a múlt éjszakát is.
-Akkor minek feküdtünk le egymással? Hogy legyen valami eredménye,hogy együtt voltál velem 7 hónapot? Elmehetsz a francba James..-ordítottam bele a képébe.



-Nehéz kimondani,hogy érzek de én tényleg szerettelek.-tekintete őszintének látszott,de már elvesztette a bizalmam.-Egy idő után kezdtem rájönni,hogy nem illünk össze és jobbat,hozzád illőt érdemelsz.
-Szóval rájöttél,hogy nem illünk össze..Hmmm.-gúnyosan mosolyogtam majd folytattam.-Jó kifogás..De nem érdekel most már. Elvesztegettem az életemből 7 hónapot,hogy egy.. Tudod mit? Mindegy. Soha többet nem akarlak látni és beszélni veled. Mi ketten itt és most végeztünk.Viszlát James.-Utoljára szemébe néztem még,meg sem vártam a válaszát rá,mert nem is érdekelt.Fogtam magam és elmentem megkeresni Victoriát...




-Mi a baj Brittany?-aggódottság hallatszott a hangjából.
-Rájöttem,hogy James megcsal.Rajta kaptam a nőjével és elküldtem a jó büdös francba.-magyaráztam,majd észre vettem valamit az arcán..
-Victoria te tudtál róluk???-fogtam meg a vállát és néztem mélyen a szemébe.De nem szólt semmit.
-Victoria Dawn Justice!!!-emeltem fel már a hangom,tudtam,hogy valami elhallgat.
-1 hete tudtam meg.-a legjobb barátnőmre tekintettem,tudott erről az egészről de még sem szólt.Kezem leemeltem válláról,lenéző pillantást vetettem rá.Dühös lettem ,majd őt is otthagytam a francba.
-Brittany!
-Hagyjál...
Sosem szoktam sírni és ez most sem lesz másképp.Nem fogok egyetlen egy könny cseppet sem hullajtani..ezekért!Egy valamit tudtam..haza akarok menni.

Útközben csak kattogott az agyam,gondolkoztam ezen az egészen. Talán jobb is ? Nem tudom.Nem sok közös volt bennünk,de nem kell megcsalni emiatt! Megdörzsöltem a homlokom,majd hallattam szépen lassan a haza vezető úton.Magassarkúmat a kezembe kaptam,majd mezítláb sétáltam tovább.Éreztem,hogy a forró beton égeti a talpam,de már az sem érdekelt,jó érzéssel töltött el.Pár perc múlva hallottam,hogy valaki a nevem kiabálja.
-BRITTANY! Várj! Állj meg!
Lassan a hang felé fordultam majd egy kellemes arcot láttam meg a túloldalon..Kezdett sötétedni,de felismertem arról a két csillogó barna szeméről és a mély hangjáról. Felvont szemöldökkel,bizonytalan hangon megkérdeztem...
-Zayn??

Ez lett volna a 11.rész.Remélem elnyerte a tetszéseteket. Köszönöm az összes kommentet,ami az előző részhez érkezett. <3 Ehhez se spóroljátok a véleményeteket+katt a "Tetszik" gombra,várom őket+a feliratkozókat.:3 Nagyon megköszönném!A következő részben egy új állandó szereplő érkezik a történetbe,aki egy ideig boldogít majd minket. U.i.: Bombázzatok a komikkal.*-* 
Bubesz Grimes
xx




7 megjegyzés:

  1. köviiit de hamaar:333 :$$ jó lett<33

    VálaszTörlés
  2. nagyon nagyon tetszik alig vártam h lekeverjen benne egy pofont gyorsan kövit..... :))))))

    VálaszTörlés
  3. Mikor jön kb. A kövi rész?:)
    Amugy nagyon jo volt a rész(de remélem majd a Harryvel jön össze és nem a Zaynnel:))
    :D

    VálaszTörlés
  4. fuuu :) nagyon jo lett, varjuk a kovi reszt! xx

    VálaszTörlés
  5. juuuj kövit nagyon jó *--* <3

    VálaszTörlés