2013. március 3., vasárnap

5.rész "Balul sült vacsora"

*Brittany szemszöge*

Leszaladtam a lépcsőn,gyorsan megnéztem magam utoljára az ajtó melletti tükörben és nem akarok túlzottan egoista lenni,de tetszett amit láttam.
Kinyitottam a bejárati ajtót és Jamessel szembe találtam magam,aki egy ezüst színű öltönyt viselt,ami nagyon is jól állt rajta.

-Nem találok szavakat!Jobban nézel ki mint én!-mondta James nagyra nyílt szemekkel,miközben egy gyengéd csókot nyomott ajkaimra.
-Egy "Nagyon csinos vagy" is elég lett volna, de köszönöm.-válaszoltam és viszonoztam a csókját,amibe beleremegett a lábam és szívem egyre hevesebben vert a megszokottnál. Az illata férfias és őrjítő volt. Nem tudtam,hogy fogok neki ellenállni egész este.
-Akkor mehetünk?-kérdezte kezét nyújtva.
Bólintottam és már a kocsija felé vettük az irányt. Útközben próbáltam kifaggatni,hogy hova megyünk,de sikertelenül jártam. 10 perc autózás után megérkeztünk a várt helyre. Egy 5*os Hotel&Étteremmel álltam szemben és tátva maradt a szám. A hely neve "Moonlight Restaurant&Hotel".Ismerem Los Angeles szinte összes részét,ezek szerint tévedtem,mert ezt a helyet életemben nem láttam! Gondolataimból James zökkentett ki.

Na mit szólsz? Tetszik? Vagy nem erre számítottál?
-Gyönyörű ez a hely. Hát egyáltalán nem erre gondoltam. Azt hittem valami kávézóba megyünk,aggódtam is,hogy netán túl öltöztem-e.
-Nézd,Tudom,hogy nem sok időt tudtam veled lenni,de ma este ezt az elmúlt fél évet mind bepótoljuk.Ígérem!-Miközben James ezeket a szavakat mondta,végig a kezeimet fogta és mélyen a szemembe nézett. El hittem amit mondott,hisz nem tehettem mást,csak reménykedni tudtam,hogy ezentúl így is lesz majd.

Bementünk az étterembe,ahová már James asztalt is foglaltatott nekünk,mivel,hogy ez a hely eléggé híres arról,hogy sok sztár vacsorázik itt és nem mindig akad hely.
Leülltünk,és azonnal meg kaptuk az étlapot.
-Úristen,mik ezek? Jó tudni,hogy ilyen ételem is vannak.-ezt úgy mondtam,mint aki soha nem járt ezelőtt ilyen helyeken,ami igaz is.
-Ha nem jó ez a hely mehetünk ám máshova is. Lényeg,hogy jól érezd magad.-ajánlotta James.
-Nem,nem megfelel,csak érdekesek ezek a..a..az ételek.-habogtam össze-vissza.
Végül egy egyszerű gyümölcs levesnél maradtam,mert arról legalább tudtam,hogy mi van benne. James egy sült halat rendelt. És mikor megláttam,hogy a pincér hozza ki,majdnem elhánytam magam. Az arcomon látni is lehetett,hogy elfog az undor.


-Mi az nem szereted a halat?-kérdezte mosolyogva James.
-Hát nem rajongok érte. Ha meg bocsátasz,ki megyek a mosdóba.-próbáltam,minél jobban leplezni,hogy mindjárt elhányom magam.De ez még nem minden! A mosdó egy hosszú folyosó végén volt. Amikor be fordultam,undorító látvány fogadott,ami még rosszabb volt,mint a hal. Harry Styles ott fal egy csajt. Mikor a lány is megfordult,az állam le esett. A legnagyobb ellenségem,Blaire Say ott ölelgette,csókolgatta Harryt,aki a combját Erőteljesen,vadul simogatta Fel,le. El kellett menjek a mosdóba így nem tehettem mást. Elindultam feléjük és rögtön be is fejezték,amit elkezdtek. Gúnyos vigyorral rám néztek,megcsókolták Egymást és elindultak két irányba. Blaire a mosdóba ment,de elé vágtam és én mentem be először. Styles,vissza indult az asztalához.



*James szemszöge*

"Mekkora egy barom állat vagyok! Nem kellett volna ide hoznom. Csomó hely van L.A.ben ahova el mehettünk volna. Látszott rajta,hogy nem tetszik neki ez az étterem és a haltól meg majd elhányja magát. Gratulálok,ennyire ismered barátnődet,James Idióta Maslow."


*Harry szemszöge*

Ha valaki kell nekem,akkor nem szoktam könnyen feladni,hogy megszerezzem és az enyém legyem. De most igen.Találok jobbat Brittany-nél. Aki odaadóbb,könnyebben megszerezhető,nem totál idióta. És már tudom is,hogy ki legyen a következő kis kalandom. Férfiból vagyok,mit csináljak?

A suli folyosóján megláttam egy eléggé csinos lányt,aki könnyen megszerezhetőnek tűnik.A szekrénye előtt állt,gondoltam egyet,hogy odamegyek. De előtte felborzoltam a hajam,aztán oldalra söpörtem és akcióba is lendültem.

-Héy csajszi.
-Hmm..Heló. Mit szeretnél?-válaszolta a lány csábító hangján.
-Egy randit veled,és a telószámod.-kacsintottam rá. Reménykedtem,hogy megtetszik neki a dumám és be is adja a derekát. Ami természetesen,a megszokott módon alakult.
-Te aztán rögtön a lényegre térsz. Hmmm..ez tetszik.-mire elkezdte harapdálni alsó ajkait.
-Itt a számom.- ki vette a telefonom a zsebemből és beleírta a számát.
-Látom te se vagy egy nehéz eset.-mondtam széles vigyorral az arcomon.
-Hallgass!-mosolygott és becsukta a szekrény ajtaját. Nem is gondoltam volna,hogy ennyire könnyű lesz,de mégis. Mi előtt elment volna kezét a vállamra tette és adott egy kisebb csókot az arcomra,azzal el is ment.
"Hát gratulálok Mr.Styles, szép munka!" Gondoltam magamban, volt még egy órám és utána siettem haza és első dolgom az volt,hogy írjak Blairnek..így hívják a lányt..,hogy ma este 20:00 ra érte megyek. Előkerestem egy zakót,elmentem áztatni magam és el is aludtam a kádba. Mire felébredtem a víz már langyos volt és az idő 18:00 óra. Elkezdtem öltözni,hajamat megcsináltam a szokottra,oldalra tűrtem,befújtam magam AXE-al és el is indultam Blairhez. Odaértem,becsöngettem és egy elég szép látvány fogadott,bár nem olyan jó mint mikor Brittanyre nézek. De felejtsd már el ezt a hisztérikát Harry! Itt egy csaj,aki téged akar,gyerünk. Karon fogtam és az autóm felé vezettem. Nem sokkal később oda értünk az étterembe,aminek "Moonlight" a neve. Leültünk egy asztalhoz és miután rendeltünk, Blaire szólt,hogy ki megy a mosdóba.
-Elkísérjelek?-kacsintottam rá,és egy széles mosolyt küldtem felé,amire csak bólintott. Felálltam,kisímottam az öltönyöm és el is indultam felé.
-Talán ide is szeretnél bejönni?-perverz arcot vágva kérdezte tőlem, nem tudtam neki ellenállni,így megragadtam és a sarokba húztam és vad ölelkezésbe kezdtünk. Egyszer csak arra lettünk figyelmesek,hogy valaki épp ott áll mögöttünk. Legnagyobb szerencsétlenségemre Brittany állt ott. Gyorsan abba hagytuk,amibe belekezdtünk és vissza mentem az asztalunkhoz. Közben megláttam Jamest,amint az asztalnál várakozik. Gondolom Brittanyre. Míg Blaire vissza nem jön,gondoltam oda ülök hozzá.
Meglepődött,hogy itt lát,kezet fogtunk és leültem. Kérdezte,hogy kivel jöttem,elmondta,hogy mit terveznek estére Britt-el, nem mutattam ki,de irigyeltem Jamest. És mikor megláttam Brittanyt,káprázatosan nézett ki. Blaire sem rossz,de Brittany még is csak más. Láttam,hogy Brit és Blaire jönnek vissza,felálltam üdvözöltem Brittanyt egy halvány mosollyal és vissza vezettem Blairet az asztalunkhoz. Befejeztük a vacsorát,és haza vittem. A bejárathoz kísértem és váratlan ajánlatot tett,jó nem is volt annyira váratlan.
-Van kedved bejönni?-szemét az ajtóra szegezte.
-Miért is ne?-és bevezetett a házukba. Nem volt otthon senki,mivel a szülei dolgoztak.
-Gyere körbe vezetlek.-mosolyra húzta a száját,megfogta a kezem és magával húzott. A hálószoba bemutatását a legvégére hagyta. Mikor az ajtó elé értünk,lassan közeledni kezdett felém,kezeit nyakam köré fonta és elkezdte azt csókolgatni. Amire egy kicsit kezdtem begerjedni. Kinyitotta az ajtót,közben ajkai a számon voltak és egyszer sem szakadtak el egymástól miközben tolt a szobája felé. Ajkait elválasztotta enyéimtől és erőteljesen belökött az ágyába.

3 megjegyzés: