2013. június 16., vasárnap

22.rész "A bosszú édes íze."

Hey y'all! Látom kíváncsiak vagytok, mikor jön össze B & H. :D Annyit mondhatok, hogy közel van. :3 Nem akartam, rögtön az elején össze hozni őket, mert az úgy nagyon szar lett volna. o_O 
Örömmel látom, hogy van pár emberke, akinek tetszik, s olvassa a blogot. Őket csókoltatom. :* Pussz, Pá. Jó olvasást.

*Harry szemszöge*

Ha azt mondom, hogy az életem sínen van, majdnem minden szó igaz. Ha híres vagy a pár kapcsolat ebben a szakmában elég rizikós. Nekem sikerült egy olyan kapcsolatot kialakítanom egy lánnyal -aki ráadásul nem ismert- , hogy nem csak pár hétig tart. S nem csak a pénzem, a nevem, kell neki. Legalább is azt hiszem. Boldog vagyok. Talán egy kicsit erős kifejezést használtam? Nem tudom.
Felfrissülve indultam el Blaire-ék házához, a mai szabad napom rászántam.
-Jó napot uram. Blaire itthon van?-köszöntem illedelmesen.
-Hol máshol lenne? Lépj beljebb -felelte kissé nyersen az apja. Lerúgtam magamról a cipőim, Mr.Shay a lépcső felé biccentett, elindultam a kívánt célba. Lazán, halkan sétáltam fel a lépcsőn, meglepetést akartam okozni látogatásommal Blaire-nek.
Az ajtója elé érve, kezem a kilincsre tettem, ám mielőtt beléptem volna azon, fülelni kezdtem. Jellemezhetetlen hangok szűrődtek ki az ajtón keresztül, ami egyre kíváncsibbá tett. Lenyomva azt tártam ki magam előtt a tárgyat, ami elválasztott a másik oldaltól. De bár ne tettem volna!
-Büdös Ribanc! - a látvány undorító volt. Sosem fordultak még elő hasonló gondolatok a fejemben, mint ami az előbb a szemem elé tárult. Gusztustalan.
Lépteim felgyorsítottam, s szinte rohantam le a lépcsőn egyenest ki ebből a bordély telep kinézetű épületből, amilyen gyorsan csak lehetett!
-Harry! Kérlek, várj! Had magyarázzam meg! Állj már meg -szaladt utánam az akire a legkevésbé voltam kíváncsi e pillanatban. Valami azt súgta álljak meg. Hallanom kellett a magyarázatát, ami egy nagy hazugság kezdete volt. Blaire immár felöltözve állt mögöttem.
-Miért? Mond miért tetted ezt velem? -tártam szét a karom.- Megaláztál..-néztem rá szemrehányóan. Nem válaszolt a kérdésre, csak állt, s a földet pásztázta.
- Sajnálom.
-Sajnálod? Már meg sajnálod.. Chh. Tudod, nem árt néha gondolkozni, mielőtt cselekszel bazd meg! -bökdöstem a fejem magyarázás képen.- Én azt sajnálom, hogy egyáltalán foglalkoztam veled! Igaza volt azoknak, akik figyelmeztettek veled kapcsolatban, hogy képes vagy minden szembe jövő emberrel össze feküdni. Szánalmas vagy- ráztam meg a fejem hitetlenül. Hátrálni kezdtem, de egy testnek ütköztem.
-Mi történt?-kérdezte értetlenül állva az apja.
-Kérdezze a..a lányát -biccentettem az felé. Kiléptem az ajtón, a kinti levegő teljesen más volt, mint a házbeli. Jobb, tisztább. Mélyet szippantottam belőle, kiakartam juttatni a szennyezettet a szervezetemből. Hallottam, hogy Blaire kiáltva fut utánam, de nem fordultam hátra. Mi magyarázatot adhatna még? Bent sem tudott megszólalni, akkor most..? Nem érdekelt. Lábaim szinte összegabalyodtak a gyors iramtól. Egy hangos puffanás állított meg. Nem sejtetett jót. Remegve fordultam hátra, ennyi szörnyűség egy nap alatt már sok! Odaszaladtam hozzá. Mellé térdeltem. A levegő, a szavak akadozva csúsztak ki száján, fejét meleg folyadék borította.
-Basszus Blaire! Direkt csinálod?
-H-Harry. Nem tudom miért tettem.. Őszintén sajnálom. - Fejem lehajtottam, szemeim összeszorítottam. Hallgattam, ültem ott és figyeltem, amint az utolsó perceket éli meg.
-Még, ha nem is hiszed el.. Én Szeretlek. Tudom, hogy a szavaknak súlya van. Most az igazat mondtam. A tettem nem befolyásolja az érzelmeimet -kezét felém nyújtotta, elfogadásra várt. Lágyan belehelyeztem az övébe, a könnyek akaratom ellenére is, de hullani kezdtek a földre. Ebben a pillanatban nem volt szégyen.
-A bűnöm, megbocsájthatatlan. Tudom. Szeretlek Harry. Vigyázz magadra és légy boldog azzal akit igazán szeretsz. Talán szerettél engem, de inkább csak kedvelés tükröződött ragyogó szemeidben -szavai mindent elmondtak. Nem tudtam, mit hozzáfűzni. A hangom elakadt valahol a torkom legmélyében. A már így is gyenge lazításán engedett, ami tudatosította bennem, hogy Blaire-el esetleg már csak a túlvilágon találkozok..


-Hé, Harry. Minden oké? -tette kezét vállamra Brittany, ezzel vissza húzva a valóságba. Jól játssza a szerepét, kívülről azt mutatja mennyire sajnál, belülről viszont biztosra veszem, hogy a nevetés vulkánként tör ki belőle. Kirántottam magam érintése alól, s vissza menten Mirandá-hoz.
*Brittany szemszöge*

Furcsa dolgok történtek távollétem alatt, de nem igazán izgatnak ezek a jelentéktelen dolgok. Tényleg sajnálom Blaire-t, de nem tudok érte tenni semmit.


Hazaérve elkészültem az estére. Készülődés előtt vettem egy forró, ám kellemes fürdőt. Utána, hajam erős copfba kötöttem, s felvettem a kék Lamotte által tervezett ruhát, hozzá egypár fekete magassarkút. Magamra kentem egy kis sminket, amivel el is ment az idő. A menedzserem -Jennette Evans- várt rám a ház előtt. Beültem hátra, a sötétített ablakok elzárták a bepillantás lehetőségét a járműbe.


Út közben megbeszéltük az esemény menetét, ami persze egyszerű. Mosolyogj, beszélj értelmesen, pózolj. Úgy hiszem, sőt tudom, hogy ezzel nem lesz gond.
Pár perc autózás után, megérkeztünk a kívánt helyre. Fotósok hada borította a fél területet, várva, hogy kamerájukkal lekaphassanak minden egyes pillanatot. Nem szűkölködtek a hírességek sem, sok jelentős ember részt vett a bemutatón. Volt szerencsém Marilyn Manson-nal is találkozni, de őt inkább kikerültem. Kilépve a vörös szőnyegre a hangulat fokozódott, rajongók hangos moraja töltötte be az utcát. A film plakátjához érve megálltam, s álltam a fényképező gépek vakujainak villogásait. Örömmel töltött el ez az egész, hogy mindenki engem figyel, engem akarnak látni. A fotózások, s néhány interjú után Zayn keresésére indultam, ám nem kellett hisz épp megjelent.
A paparazzók őt sem kímélték. Mosolyogva intettem neki, hogy jöjjön ide hozzám.
-Örülök, hogy eljöttél!
-Látod, sikerült. Tudtam, hogy megcsinálod, s nagyot fogsz aratni.
-Ajj Zayn, te mindent tudsz.-forgattam szemeim.
-Brittany! Zayn! Egy képet!-kiabálta túl a tömeget az egyik képre éhező fotós. 


Zayn maga mellé húzott, kezét derekamra helyezte, s sármosan mosolygott a kameráknak. Én szintúgy tettem. Az a mosoly valami döglesztő volt.
Miután eleget tettünk az éhes paparazzóknak, elindultunk a backstage-be.
-Gyere Zayn. Szeretnélek bemutatni valakinek.-húztam magam után, amit értetlen tekintete követett. A kívánt személyhez vezettem, akivel az elmúlt hónapokon keresztül együtt dolgoztunk, s ezáltal nagyon jó barátok lettünk.
-Áá, Szia Brittany! Már vártalak! -mosolygott kedvesen.
-Bemutatom a barátnőmet. Zayn, ő itt Veronica Swan.
-Hívj csak Ronny-nak -nyújtotta felé jobb kezét. 


Széles vigyorra húzódott mindkettőjük szája, jobbnak láttam ha hagyom egy kicsit ismerkedni őket. Vissza mentem a rajongók-hoz. Volt, aki képet akart csinálni velem, vagy autogramot adni, s volt aki a Sikoly-on szereplő maszkra kért aláírást. Közben elhangzottak messzebbről olyan bekiáltások, mint például "Brittany legyél a feleségem!" Vagy, "Fogadj örökbe kérlek! " Ezek a kérések megmosolyogtattak.
Eszembe jutott, hogy nem rég még én csináltam úgy, ahogy most ők.

*Másnap*

Eldöntöttem, hogy benézek LA. egyik közeli edző termébe, amíg a szabadnapjaimat töltöm. Felvettem egy hasig érő fekete toppot, alá egy térdig érő fekete tréning nadrágot, fehér sport cipővel. Mivel, hogy megszereztem sikeresen, s legálisan a jogsim, nem akartam taxival járkálni. Beszálltam apám még régen használt járgányába. Végig simítottam a berendezésen, amit kissé ellepett az idő elteltével össze gyülemlett por.
Miután bejelentkeztem, rögtön kezelésbe is vettem a futó padot, ami után következett a box. Egy edzővel gyakoroltam, akit kijelöltek mellém. Elég jól ment, annak ellenére, hogy először csináltam. Pár ütés után, egy kellemetlen hang csapta meg a fülem.
-Nocsak, nocsak. Roberts, hát te itt? -csapkodta a kezében lévő vizes palackot, egyre jobban közeledett felém.
-Styles. -néztem összeszűkült szemekkel rá. - Még mindig semmi közöd hozzá, hogy mit csinálok.
-Jól van má' na. Csak érdeklődtem -emelte fel kezét védekezés képen.
-Neked nem az esküvőn kéne lenned? -kíváncsiskodtam.
-Az holnap lesz. -De hát Miranda nem ezt mondta.. Na mindegy. Legalább még ma eltudom intézni amit kieszeltem.. Csevegésünk itt véget is ért. Az órák nyugalmasan teltek..
Kifáradtan, de frissen értem haza. Gyorsan letusoltam, majd belevetettem magam a net világába..
" Wow. Kimerítő egy dolog a sport, az már biztos. Joccak, world." -tettem közzé egy egyszerű tweetet Twitter-en. Az ismeretségem óta megszaporodtak a követőim száma. Azt se hittem, hogy valaha elérem az ezret. Most meg közel 300 ezer.. Na mindegy.
Miután elküldtem az üzit, csipogó hangra lettem figyelmes. Az oldal jelezte, hogy értesítés érkezett.

" @brittany_roberts Arra gondolsz, amit ma ott levágtál a kondiba? Hahh, ne nevettess! "-Harry Styles.

" @harry_styles Még mindig jobb, mint a te produkciód. Mint egy vergődő bálna.. Ennyit csináltál. " -Brittany.

"@brittany_roberts A színpadon játsszál. Ott a te helyed. Ne próbáld azt mutatni, ami nem vagy." -Harry.

" @harry_styles Behalok! :D Ennyire unatkozol, hogy az én életemmel foglalkozol? Menj ki az utcára, osztogass autogrammot. Fejlődik a kézi munkád, ami nem árt a látottak alapján. ;)  " -Brittany.

"@brittany_roberts Eszem ágában sincs veled foglalkozni! " -Harry.

"@harry_styles Eszed? Biztos, csak én olvastam félre.. Még is azt teszed. Fejleszd a box tudásod, mert amit ma lenyomtál.. Szerintem sírva röhögne a nép, ha látta volna." -Brittany.

" @brittany_roberts Hoppá. Még csak most kezdted, de már vered a szád. Szeretnél leckéket venni tőlem? Rád fér a tanulás. De nem szeretném vesztegetni az időm ilyen jelentéktelen dolgokra, de érted.. egy szegény lélekért megteszem." -Harry.

" @harry_styles Felkötöm magam! Kezdő létem ellenére, simán kiütnélek Styles! " -Brittany.

" @brittany_roberts Oh! Nézhetem? Kacag a májam. Vegyem ezt most kihívásnak? " -Harry.

" @harry_styles Leesett, nagyot koppant. Veheted! Holnap után. Ugyanott. 16:01 " -Brittany.

" @brittany_roberts Nem verekszem lányokkal. Bár te inkább.. Mindegy. Szívesen alázlak le mindenki előtt. :D Akkor ott. Pá' " -Harry.

*Louis szemszöge*

-Ezt figyeld Louis! Láttad már? - zavarta meg a táplálék bevitelem Niall kissé ideges hangja. Orrom alá dugta a telefonját, amin a twitter volt megnyitva.
-Igen Niall. Láttam már ezt. Egy okos ember találta fel, aminek millióan hálásak. Köszi a bemutatót. Ha most megbocsájtasz, épp étkezem -fordultam vissza a tv felé, figyelmen kívül hagyva a mellettem ácsorgó szőke barátomat.
- Louis, nem azt! A twitter párbajt, amit Harry és Brittany levágott az előbb - a kaja szinte megakadt a torkomon, amitől fuldokolni kezdtem. Niall párszor belecsapott a hátamba, enyhítés képen. Kikaptam a kezéből a telefont, s szemem elé nyomva olvastam.
-HAROLD EDWARD KARALÁBÉ STYLES! Hol a nyúlnak a lábán vagy??? -pattantam fel a kényelmet nyújtó kanapéról, s egyenest szobája felé siettem. Az ajtót erősen kicsapva magam előtt, törtem be az ágyon fekvő Harry szobájába.
-Milyen találó név, Louis. Zöldség napot tartunk?
-Nem magyaráz, én beszélek! -egyenesedtem ki.
-Ó, szóval láttad -emelte rám tekintetét, majd vissza a laptopjára.
-Még is, hogy képzelted ezt asszony? Nem elég, hogy megcsalsz egy másik nővel, még bunyózni is akarsz vele? - nevetve megrázta a fejét. - Paul ki fog herélni!
-Má' mé' tenné meg? Egy barátságos kis játszma lesz az egész. Nyugi baby, nem csaltalak meg -küldött egy bíztató vigyort felém. A megcsalás egy teljesen más dolog. Félre téve a hülyeséget, ebből még nagy botrányt csinálhat nekünk.. Meg kell akadályoznom ezt az egészet. Csak folyton harcolnak, ugatnak egymással.
Nem volt ez másképp Brittany távozása előtt sem. Csak a nyarvogásukat hallgattuk.
De most! Most eljött SuperMan ideje!



*Brittany szemszöge*

Styles most messzire merészkedetett! Körbe röhögöm, mikor majd ott fekszik kiütve a földön. Ráadásul, ahogy jellemzett az sem volt kedvemre való. Most kell cselekednem, mielőtt még késő lenne. Gyorsan előkotorásztam a telefonomból a névjegy listát, kikerestem a nevet, majd tárcsáztam.
Azt hitték elfelejtettem. Egy a helyzet.. én nem felejtek. A tervem szilárd biztos, tökéletes. A megfelelő ember kell csak hozzá. Néhány csörgés után felvette.
-Szia! Szükségem van a segítségedre -tértem egyből a lényegre.
-Mondjad kislány, mi a helyzet? - Nate, apám legjobb barátja (volt).
-Apám exét szeretném kicsit megleckéztetni, a multban történtekért.
-Hallgatlak -hangja komollyá vált. Hallatszott rajta, hogy érdekli a feladat.
-Tönkre kéne tenni az esküvőjét. Igen, jol hallottad. Apám halála után nem sokkal össze is jött egy másikkal.. Csak a pénze miatt volt vele.
-Mi a terved?
-Rém egyszerű -legyintettem, bár ő ezt nem láthatta. Épp kezdtem volna bele, de különös zajt észleltem. -Majd vissza hívlak - a telefon kiesett kezemből, a földre zuhant.
-Brittany, kicsim. Ne tedd!
-Apa?! -kérdeztem remegő hangon. Nem akartam elhinni, hogy tényleg ő az, vagy csak képzelődök. De nem csalt a látásom..

u.i.: + Kommentekre éhes vagyok mint mindig + írjátok le benne, hogy kinek szurkoltok a "bunyó"-ban: Harry vagy Brittany? Ha érdekel a kövi rész, komizz. 
Csumezz, BG.*

10 megjegyzés:

  1. Egy szót írok le:IMÁDOM
    Hipper szupper gyorsan a kövit! ;)

    VálaszTörlés
  2. Hááát.... érdekesnek ígérkezik a következő rész (is). Igazából nem is tudom, hogy kinek szurkoljak.. Imádtam és gyorsan a kövit!!! :) xx

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett ez a rész is... de én a bunyoban ... nem tudok dönteni.. kiváncsi leszek mit találsz ki sok sikert és siess a kövivell... :)))))

    VálaszTörlés
  4. Brittany-nak szurkolok! :D gyorsan kövit!!!

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom eldönteni kinek surkoljak, hamar hozd a kövit. *-*

    VálaszTörlés
  6. Naggyon jóóó. Nagyon gyorsan hozd a kövit de tényleg*-----* <3 Am én Brittany-nak drukkolok :3

    VálaszTörlés
  7. Nagyonj jó!Imádom!!*--* HARRYnek szurkolok!:*

    VálaszTörlés
  8. ÁÀ következöt gyorsan..eddinem írtama blogodhoz mert ma kezdtem el é annyira jó hogy el is olvastam.:)<3<3 az elején zavart hogy írtál és az így nézet ki. pl.: Zavart Hogy Nem Törödik Vele Pedig......./tudom ilyen nem volt csak ezzel azt akkartam hogy zavro volt hogy minden szó nagy betűtvel kezdödött.!/ De örültem hogy ezt elhagytad..

    Az írásod valami fantasztikus és örülök hogy eltèr a trailerrektől /mindkettotmegneztem/ mert semmi képp sem szeretem volna egy olyan blogot olvasni ahol meghallnak pl.:a fiúk..vagy fontos szemények oké tudom hogy a csaj apja is meghalt neg az ellenség is de ők nincsenek/nem voltak/ benne anyit.!
    plusz nem szeretm ha egy olyan embert "tmetnek el" aki igen is él..tudom hogy csak egy blog de na...

    mindegy is imádom siess a kövivel..*virtuális puszi*
    Dotti voltam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii szépen ezt a hosszú kommentet! Pusszancs :*
      Az elején igen úgy volt, mert ez a retek blogger szarakodott és mindent nagybetűvel írt..de megoldottam.
      Örülök, hogy tetszik a történet, igyekszem. (:
      Fent van a kövii. :)
      Csumezz, BG.*
      És mégegyszer köszönööm. <3 *virtuális ölelés* :'D

      Törlés
  9. siess nagyon a kövivel*.* nem bírok várni!!!

    VálaszTörlés