2013. február 25., hétfő

4.Rész "A várva várt éjszaka"

*Harry szemszöge*

Tény és való,hogy a műsor óta az életem teljesen megváltozott,ami nagyon is tetszik. Nem is kívánhattam volna jobbat.4 testvérrel lettem gazdagabb,ami nagyon király. Tetszik a sok körül vevő sikoltozó lány és,hogy annyian oda vannak értem. A sármom ezek szerint megmaradt. Ugyanaz a régi,nőcsábász Eddy maradtam aki a műsor előtt,csak híresebb lettem.Komoly kapcsolalot nem szeretnék,maradok az egy éjszakás kalandoknál,hisz ez vagyok én. Minek is kötelezném el magam egyetlen lány mellett? Előttem áll az egész élet. Bulik,nők,zene. Mi kell még?
-Egészen eddig így gondoltam erre,de most amikor megláttam azt a lányt,akit ezelőtt észre sem vettem,teljesen megőrített. Kicsi Stylesnak is nagyon bejön,ha értitek mire gondolok. Egy a gáz,a csaj magasról leszarja a fejem. A FEJEM! Hisz én vagyok Harry Styles,HARRY STYLES! A csajnak nem Lehet valami jó ízlése,ha ez a test nem kell neki.De úgy is az enyém lesz!Nem jól sikerült az első beszélgetés,de legalább megtörtént.Nem lesz könnyű dolgom. Mikor azt hittem van esélyem,felbukkant a pasija,a pasija aki az egyik leghíresebb banda a Big Time Rush énekese,James Maslow. Megkedveltem a srácot és szerencsés,de nem tudom,hogy bírja ki a csaj mellett,vagy csak velem ilyen bunkó? James meghívott magukkal egy kávézóba,aminek Brittany nem kifejezetten örült.De nem érdekelt. Aztán haza kísértem,mert "szerencsémre" két utcával odébb lakik,mint én. Mielőtt beléptem az ajtón,nem tudom mi történt velem de előtörtek az érzések,és nem tudtam őket vissza tartani. Foggalmam sincs mi történhetett velem,de már meg bántam,hogy kimondtam. Másnap rájöttem,hogy milyen egy elkényeztetett kis liba. Amit nem bántam meg,hogy hangosan kimondtam neki. Le is kevert érte egyet. Azóta viszont,dúl a háború közöttünk. Styles kapj már észhez,millió lány van,aki téged akar,nem kell ezzel a beképzelt csajjal foglalkoznod,hisz meg sem érdemel téged. Mondtam magamnak. És már meg Is Van az újabb kiszemeltem.Aki jó lesz pár éjszakára.

*James szemszöge*

Láttam Brittanyn és Harryn,hogy mennyire feszült köztük a levegő,ezért Meg akartam egy kicsit leckézetni őket. Jó fej srácnak tűnik,de héé el a csajomtól. Elhívtam magunkkal,amibe belement,de Brittany majd felrobbant a dühhtől.Kezdtem utána megsajnálni,főleg azért,hogy magára kellett hagynom,de nem tehettem mást. De ma este mindent bepótolunk és remélem minden a terv szerint alakul. Mert elég hosszúra terveztem a ma estét és Brittanynek is biztos tetszeni fog.Szeretném következő szintre emelni a kapcsolatunkat,hisz már majdnem egy éve együtt vagyunk.De remélem nem cseszem el,mint általában.Alig várom,hogy újra a karjaimban tarthassam törékeny,gyönyörű testét és ajkai enyém lehessenek.

*Brittany szemszöge*

Már nagyon hiányzott,hogy láthassam a legjobb barátnőm és pont jókor érkezett. Amint megláttam,hogy ott vár a suli előtt,minden gondom,bajom elszállt.
-Uram isten,VICTORIAAA!!! Sikítoztam az örömtől és 1000 kilométeres sebességgel szaladtam oda hozzá és a nyakába ugrottam.


-Sziaaa csajszikáám!-mondta hatalmas vigyorral az arcán Vicky.
-Ötezer éve nem láttalak nővérkéém!-és egy hatalmas öleléssel köszöntöttem.
-Ne haragudj,de az új filmem forgatása miatt nagyon elfoglalt voltam.
-Semmi gond. Persze megértelek. A lényeg,hogy itt vagy! És csak ez számít. Sok mindenről kell beszéljünk!-kacsintottam rá.
-Persze,gyere szállj be a kocsimba és menjünk el a "Teen Caféba".
-Benne vagyok.-És azzal egy hatalmas vigyorral az arcomon beszáltam a legjobb barátnőm mellé.Az úton rádiót halgattunk,énekeltünk és nagyokat röhögtünk,ami már nagyon hiányzott a szürke életemből. Milyen jó,ha van egy olyan ember melletted akivel a legféltettebb titkaidat,félelmeidet megoszthatod.Mindig kell egy barát,legyen az lány vagy fiú,aki mindig segít a bajban,akivel mindenféle őrültséget megteszel,amiket egyedül nem mersz. Ilyen nekem Victoria. Bementünk a kávézóba és hosszasan elbeszélgettünk.
-Na és,hogy mennek a dolgok azzal az írtó dögös barátoddal?
-Minden a legnagyobb rendben,kivéve,hogy nagyon elfoglat és alig jut idő találkoznunk. Forgatás,koncert stb.
-Tudtad,hogy ez lesz.-mondta komolyra fordítva a szót.
-Tudom,de nem bánom.-válaszoltam,és halványan elmosolyodtam.-Na de miujság veled? Hogy sikerült a filmed?
-Az valami fantasztikus lett. A forgatás nagyszerű volt,és a többi szereplő és a stábtagok hihetetlenül kedvesek voltak.
-És mikor lesz a premiere?-kérdeztem már izgatottan.
-A hétvégén. Szóval neked is ott kell lenned!-kacsintott rám Vic.
-Ki nem hagynám! Semmi pénzért. Számíthatsz rám.-kacsintottam vissza rá.
-És ha akarod,hozd magaddal Jamest is.
-Megkérdezem tőle,ráér-e. Mivel,hogy kiszámíthatatlan az idejével kapcsolatban.-mondtam lehajtott,szomorú fejjel.-Victoria megfogta kezemet és egy " minden rendben lesz" mosolyt küldött felém,amit egy "hálás vagyok" mosollyal viszonoztam. Mire észbe kaptam,ránéztem az órámra és gyorsan szóltam Vicnek.
-Ne haragudj,de idő van. Ma este találkozom Jamessel. Nem tudom mit tervezett mára,de legalább lesz egy kis időnk együtt. Ugye érted mire gondolok?-Kacsintottam perverzen Vicre,mire ő hangosan felnevetett.
-A hugocskám felnőtt! De engedd,hogy segítsek kiválasztani a ruhád és megcsinálni a sminked! Tudod,hogy imádom az ilyesmiket.!Légysziiiiiiii!- nézett rám kérlelő szemekkel,amire persze nem mondhattam nemet és jól is jött,mert nem vagyok valami profi az ilyenekbe és tényleg csinosan szerettem volna kinézni. Vicky kezeire bíztam magam,tudtam milyen profi ebben,tehát nem kételkedtem. Haza siettünk és első utunk a gardróbomhoz vezetett.

-Bekéne szerezned néhány új göncöt. Nem gondoltál még rá?-kérdezte oldalra húzva száját.
-De,épp valamelyik reggel. De egyedül nem olyan jó buli,mint aminek látszik.-mondtam
-Ugye,tudod ez mit jelent? Holnap el megyünk VÁSÁROOLNI!-mondta,nem már kiabálta hatalmas boldogsággal az arcán.-Egyébként is kell egy csini ruha a premierre is,hisz rengeteg fotós lesz és nem Nézhetsz ki rosszul egész Amerika előtt!-mondta,majd rám kacsintott.
-Megbeszéltük. Rettegjetek L.A. Butikjai jövüüünk!-és erre a mondatra mindketten elnevettük magunkat.-Na de most már készülnöm kell.
-Azért vannak itt jó cuccok is,mit szólsz ehhez. Ez nagyon csinosan mutatna rajtad.-majd elém tartotta és beleegyeztem. A ruha már meg van. Egy gonddal kevesebb.
-JÖHEET A SMIINK!-ordította,mire elkezdett csengeni mindkét fülem és csak hangos sípolást hallottam.
-Te aztán nagyon szereted az ilyen kifestősdist meg az öltöztetősdit.-mondtam már vigyorogva,amire csak bólintott és neki látott az arcom megmunkálásának.
30 perc után,elkészült és már alig vártam,hogy láthassam az eredményt. Vicky rám nézett és elállt a szava,szája tátva maradt.
-Úristen,ilyen rossz lett???- teljesen meg voltam rémülve,hisz csak akkor vágnak ilyen fejet,ha valami nagyon elcseszettül sikerült.
-Én egy ISTEN vagyook!- mondta nagyra nyílt barna szemeivel és az isten szót hangsúlyozta.
-Megnézhetem máár? Hol van egy tükööör?-teljesen bepánikoltam,nem tudtam milyen látvány fogad majd,amikor tükörbe nézek. De megértettem miért ált el Vicky szava is. Hihetetlenül jó munkát végzett!Nem akarok eogista lenni,de tényleg gyönyörű lettem.
-Te tényleg egy isten vagy ! Nem ismerek nálad jobbat a földöön!-nyakába akartam ugrani,de nem akartam,hogy a sminkem elkenődjön,hisz ha már ennyi munka volt vele,ne tegyük má' tönkre.
-Ezt mindig is tudtam,de hogy ennyire jó lennék az már fáj. Én is csodálkozom magamon. De a modellnek is köszönhető ez a szép eredmény.James el fog ájulni tőled!-rám kacsintott és egy hatalmas mosolyt küldött felém,ami engem is vigyorgásra késztetett. Annyit nevettem ma,hogy már fáj az arcom. Akkor mi lesz még este? És ezután a mondat után ledermedtem. Victoria csettingetett,hogy térjek már észhez. Mikor vissza tértem a földre,már csak 15 percem volt James érkezéséig.
-Köszönök mindent Vicky! Megmentettél.-sóhajtottam.-Nélküled biztos nem így néznék ki,mint,ahogy most. Ez életmentő volt! Imádlak! Megölelnélek,de tudod..a smink.-mondtam széles mosolyt vágva.
-Érted mindent! Ennyi idő után ránk fért egy kis "szórakozás".-önelégült Mosolyt vágott,majd folytatta.-Akkor én megyek is. Ne felejtsd,holnap SHOPPING!
-Rendben,akkor délután találkozunk!
-Sok Sikert az estéhez! És használjatok..tudod..babavédekezőt!-mikor ezt kimondta ismét elröhögtük magunkat,majd oldalba böktem és el is ment.
Felvettem a ruhám és vártam Jamest,hogy megérkezzen. És épp időben. James megérkezett.Testem elöntötte a feszültség és nagyon izgatott lettem. De ezek a dolgok,hamar elmúltak.Mély Levegőt Vettem,majd Kifújtam.Csengettek.Ez az a hang,amit ma egész nap vártam.James megérkezett.





Sminkem:

Ruhám:

3 megjegyzés:

  1. Jóó leesz!! És az az egoista Harry!! Behaltam!! Kövit!! :D

    VálaszTörlés
  2. Most itt az egészet foglalaom össze : sztem nagyon jó lett. és hozzad a kövi részt *-*

    VálaszTörlés