2013. április 11., csütörtök

13.rész "Nekünk nincs közös jövőnk"

~ Mostantól hetente tudok új részt hozni,technikai okok miatt. De emiatt hosszú részeket hozok.(:
Az előző rész kevésbé lett valami jó,de remélem ez már elnyeri a tetszéseteket. Jó olvasást,BG.xx


*Brittany szemszöge*


Jó érzés volt kiönteni a szívemet Zaynnek,örültem,hogy akad még egy olyan ember,akiben teljes mértékben bízhatok. Vagyis azt hiszem.. Megköszöntem,hogy hazakísért,de most egyedül akartam lenni a gondolataimmal együtt.

Amint beléptem az ajtón az üres ház fogadott.Apám megint nincs itthon,csak a házvezető nő hangját lehetett hallani. Odaköszöntem majd lassan az emeleten lévő szobám felé vettem az irányt. Ledőltem az ágyra,a sírás folytogatott,ami épp előtörni készült belőlem,de nem fogok sírni! Hajtogattam még magamban ezt párszor,majd arra eszméltem fel,hogy már Vasárnap reggel,inkább már dél van.

Leballagtam a hűtőhöz,kinyitottam majd elő vettem egy 2L-s kólát és felvittem a szobámba. Nem a legegészségesebb reggelire,de most ez érdekelt legkevésbé.
Benyomtam a tv-t,kedvenc sorozatomat az "Agymenőket" néztem,de most az egyszer nem tudott meghatni a hülyeségük. Torkom száradtnak éreztem,felemeltem a kólás üveget,nagyokat kortyolva bele észre vettem valami nagyon furcsa,savanyú(?) ízt.
-Mi a franc ez??–nézegettem az üveget,forgattam magam előtt majd egy cetlit fedeztem fel rajta. "Vörös Bor".-Mi a szart keres a bor a kólás üvegben?-futott végig az agyamon gondolatok száza. De különleges érzés töltött el,mikor jobban ízlelésre fogtam az említett folyadékot. Szívemet megkönnyebültség töltötte el,már nem is törődve a kicsit erős ízzel iszogattam belőle fokozatosan. A vasárnapom a tv bambulásával,iszogatással telt el. A bor elfogta az éhségemet,meg volt benne a reggeli,ebéd,vacsora...
*2 nappal később*
Kedd
Elérkezett a nap,hogy belekezdjünk a közös projectünk készítésébe. Reggel iszonyatos fejfájásra ébredtem az alkohol miatt,de sokkal nyugodtabb voltam,mint pár nappal ezelőtt. Iskola után,meglepettség fogott el mikor beléptem a házunk ajtaján.

-Jééé..Az apám haza talált!-szólaltam fel gúnyosan majd összecsaptam a tenyerem.
-Sajnálom,de nagyon sok dolgom van mostanában kicsim.-hangja sajnálattal volt teli,de nem hatott meg sajnálkozása.
-Mostanában? 16 éve mindig sok dolgod van. Justin Bigyó fontosabb lett a saját lányodnál? Mondjuk ő adja neked a sok lóvét nem én.
-Kicsim,hatalmasat tévedsz,ha azt hiszed a munkám csupa örömmel tölt el. Tévedsz! Próbálom a lehető legtöbb időt eltölteni veled,de ezt lekell rendeznem. Lesz még egy fontos dolgom,egy bandának az új albumát kell rendeznem,de utána veled leszek.Ígérem.!-miután mondókáját végig hallgattam,csak vállat vontam és indultam fel a szobámba.

Felvettem egy másik öltözéket,amit még múltkor vásároltunk Victoriával,lezuhanyoztam,próbáltam emberi külsőt varázsolni magamnak,ami látszólag sikerült. Megkértem drágalátos apámat,hogy vigyen el Zaynhez,hamár úgy is itthon van. Kérésemet teljesítette elvitt majd pár óra múlva haza is hozott.

*Másnap*

Szerda


Megbeszéltük a srácokkal,hogy ma hozzánk jönnek és itt fejezzük be az apróbb hiányzó részeket a projectből. Ma különlegesen nagyon meleg van. Van vagy 40° oda kint. Egy laza göncöt választottam,akármennyire is tűnik kihívónak nem fogok bundás,hosszú ujjút felvenni.




Hajam szabadon hagytam,lehúztam néhány pohárral-igen,még nem hagytam abba az alkohol fogyasztását,de már csak egy kis idő kell és sikerül Jamest teljesen elfelejtenem.-Épp mire végeztem a fiúk érkeztek meg. Megragadtam a kilincset,majd magam előtt kitártam az ajtót és négy szempárral találtam magam szemben. Álltak ledermedve mint a szobrok,szólásra nyitották szájukat,de hang nem jött ki rajtuk.
-Helló srácok! Na mizu?-törtem meg a közöttünk kialakult csendet.
-Szia csajszi. Semmi extra.-szólalt meg Zayn majd egy puszit(?) Nyomott az arcomra.
-Mi az Zayn ideges vagy?-nevettem el magam,de csak mélán rázta a fejét.
-Cső Harry.-intettem felé is,de csak biccentett eggyet fejével.
-Gondolom nem itt az ajtóban akarjátok megcsinálni azt a szart,szóval gyertek beljebb.-beljebb léptek,majd meg is álltak és felém fordultak.
-Wow. Bentről jobban néz ki.-dicsérte a házat Zayn,Harry meg sem szólalt csak forgott össze-vissza. Elindultam felfelé a lépcsőn,ők pedig követtek engem. Szobám ajta elé érve kinyitottam,majd beengedtem őket magam előtt. Helyet foglaltak a földön(?).
-Úristen,nehogy már a földre üljetek,nem vagytok ti csövesek.-szóltam a két csendes fiúra.
-Van ágy is,ha nem vettetétek volna észre.-nevetésben törtem ki,ahogy figyeltem a két szerencsétlent amint elhelyezkedik az ágyamon.
-Akkor kezdjünk is bele.-javasolta Zayn. Elővettem a laptomom,majd kigyűjtöttük a szükséges anyagokat. Furcsa módon Harry nagyon csöndes volt,egy hang sem jött ki a torkán,amit nagyon is furcsálltam,hisz mindig jár a nagy lepcses szája.
-Hé haver. Mi van veled?-bökte oldalba Zayn Harryt,amitől majdnem leborult az ágyról,de megragadtam karjánál fogva és vissza rántottam. Folytattuk tovább és sikerült is befejeznünk.

-Hát akkor megvolnánk.-húzta össze száját Zayn.
-Ja,végre.-sóhajtott Harry.
-..És még csak 4 óra.-néztem meglepődve az órámra.
-Van valami filmed Brit.?-kérdezte Zayn,válaszként bólintottam egyet.
-Van kedvetek filmet nézni?-nézett rám és Harryre.
-Felőlem.-szóltunk fel egyszerre Harry-vel,mire szúrós tekintetet vetettünk egymásra majd vissza vezettük Zaynre.
-Lent a nappaliban találsz,gyere lekísérlek.-keltem fel az ágyról és indultam az ajtó felé.
-Merre van a mosdó?-kérdezte zavartan Harry.
-Gyere te is utánam.-elvezettem őket a kért helyekre,Zayn kiválasztott egy vígjátékot,addig Harrynek megmutattam merre van a fürdő.
-Menj csak fel,én addig viszek valami rágnivalót.-szóltam oda Zaynnek,aki vissza ment a szobámba. Előkerestem két zacskó chipset,gumicukrot a szekrényből,elhelyeztem őket a pulton,majd a "tároló szoba" felé vettem az irányt,ahol az üdítők helyezkedtek el. Indultam volna ki,mikor valaki vissza lökött a "szobába".

Innentől zenével olvasd tovább! )

-Harry,mit csinálsz? Nem itt van a mosdó.-néztem rá felvont szemöldökkel. De nem válszolt. Közelebb indult hozzám,minden egyes lépésével felém,hátráltam míg nem neki ütköztem az ajtónak. Kezeit,két oldalamra helyezte,testével előttem állt.Majd jobb kezével bezárta az ajtót.
Kezdtem ideges lenni,mi a francot csinál??
-Mit akarsz,Harry
-Téged!-jelentette ki csak úgy egyszerűen.
-Hát te hülye vagy.-fordultam meg,kezemmel a kilincs felé nyújtam,de hozzá nyomott a falnak,testével még jobban szorított oda. Háttal álltam neki,majd forró levegőt éreztem a nyakam jobb oldali részén,amitől teljesen kirázott a hideg.
-Igen hülye vagyok,de te tettél azzá. Miért kellett ilyen ruhát felvenned?
-Micsoda? Nagyon kanos lehetsz,ha már ennyitől beindulsz.. Most pedig add ide a kulcsot.-kezdtem egyre dühösebb lenni,de fogságomon nem engedett.
-Majd,nem sokára szabad leszel. De előtte....-ajkait végig húzta a nyakamon,de nem csókolta meg. Maga felé fordított,majd tekintetével mind végig az enyémet figyelte én pedig próbáltam kerülni a szemkontaktust. Kezével a rövid pólóm alatti meztelen részt kezdte el gyengéden simogatni. Minden egyes érintése,egyre jobban közelebb vitt engem a végső extázisig,hogy engedjek csábításának.
-Ne-érj-hozzám!-mondtam lassan,hogy felfogja az a csöppnyi esze is,ami talán van odabent. Egy laza mozdulattal ledobtam kezeit magamról.
-Légy az enyém. Ne mondd,hogy te nem akarod. Ne mondd,hogy nem képzelted el,milyen lehet velem az ágyban,milyen lehet a csókom íze..
-Engeddj el,vagy megismerkedsz a térdemmel!-nem akartam fenyegetőzni,de ezt hozza ki belőlem. Figyelembe se vette mit mondok neki,lassan belekezdett nyakam csókolgatásába,kínzó érintése végig söpörte rajtam a hideget. Nem tudtam parancsolni a testemnek,mert átvette a Harry iránti vágy a helyét. Egyre jobban kezdtem utálni,amint haladt lejjebb a vállam felé. Kezeit mindvégig a csípőmön tartotta,majd valami beugrott.-Minek ellenkezek? Akarom őt,lesem tagadhatom!-gondoltam magamban. Kezemmel megfogtam a tarkóját,gyengéden elhúztam a nyakamtól és szembe fordítottam magammal. Úgy nézett rám,mint még soha senki. Álltunk egymással szemben,majd egy gyors mozdulattal magamhoz húztam és szenvedélyesen megcsókoltam. Nem ellenkezett,vadul faltuk egymást,majd kezeivel a pólómon lévő szalagot kezdte el kibontani és a rövid,könnyű kis ruhám a földön landolt. Félmeztelenül álltam Harry előtt,aki csak huncutul vigyorgott majd beleharapott alsó ajkába. Lázba jöttem tőle,imádom ha egy pasi ezt csinálja,vagyis csak most jöttem rá,hogy imádom. Lehúztam róla fehér pólóját és izmos testével néztem farkasszemet. Meztelen bőrével,csupasz-csak melltartó takart felül-testemhez tapadt és ismét elkezdtünk vadul csókolózni. Nyelvét betolta a számba,rezzenés nélkül vágtam vissza én is. Szinte forrt a levegő abban a cseppnyi szobában,szívem majd kiugrott a helyéről,nem akartam megállni,eszembe se volt. Kezemmel hol a tarkóját fogtam,hol izmos testét simogattam,hol pedig hátán pihentettem. Csak csókoloztunk még egy ideig,de kezdtünk elérni az intimebb részhez. Kezei a nadrágom széléhez kalandoztak,rám pillantott,tekintetéből azt olvastam ki,hogy "Szabad?". Bólintottam egyet és folytatta tovább. DE! Mielőtt még megtette volna azt a lépést és mielőtt majdnem lefeküdtünk volna egymással,eszembe jutott a vad csókolózásunkról a pár nap előtti események.."Meglepettségemre Harry-t és Blaire-t láttam,ahogy egymásnak dőlve csókolóztak."-beugrottak a képek,majd jött egy másik.."De látom nálad ez nem így megy.-
rákacsintottam Harryre,nem reagált arra,amit mondtam,de Blaire-n láttam,hogy fort a dühhtől és már indult
volna felém,de Harry szorosabban magához húzta,majd erősen megcsókolta.". Harrynek barátnője van,nem feküdhetek le vele így. Miközben ő még mindig ajkaimat csókolta észre vette,hogy már nem viszonzom csókjait.
-Harry...ezt nem szabad. Bármennyire is akarjuk,nem szabad!
-Már mér ne lenne szabad? Ki tiltja meg?-kezeit arcomra helyezte újra és csókolt volna meg,de gyengén visszautasítottam.
-Blaire. Ő a barátnőd. Szeret téged,vagyis azt hiszem.
-Igazad van.-sütötte le a fejét.
-Nekünk nincs közös jövőnk. Nincs olyan,hogy mi. Csak te és én.-hangom nem dühös volt,búsnak mondanám.
-Ne,ne mondj ilyet! Csak nézd meg,majdnem egymáséé lettünk.
-Futó vágy,hamar elmúlik.A jövőben nincs olyan,hogy mi. Ennek így kellett történnie,hogy rájöjjünk csak egy erős vágyat érzünk egymás iránt. Sajnálom.
-Nem tudhatod milyen a jövő,senki sem tudja! Blairrel nem leszünk együtt örökre,van esély a számunkra is!
-Mi két külön világ vagyunk Harry. Biztos vagyok benne,hogy soha nem leszünk együtt. Vége a sulinak,utána nem látjuk egymást többet. Neked koncert,turné,rajongók..plusz az ezzel járó dolgok. Én meg... remélem elérem amit akarok.
-Ez hülyeség!-kezdett dühös lenni és a falba ütött.
-De ne,hogy megbánd aztán. Végeztünk. Viszlát Brittany.-felvette az ingjét,és kiviharzott a szobából. Ott hagyott. Újra egyedül,de ennek így kellett lennie.Tudom,hogy nincs számunkra esély..Úgy folytatom,ahogy elkezdtem. Keresztül nézek rajta.

4 megjegyzés:

  1. Huhh nagyon jó lett,de remélem azért mindenképp összejönnek <3

    VálaszTörlés
  2. róhat jóóóóó...... alig várom a kövit... és mikor lesz?? :))

    VálaszTörlés
  3. wááá nagyon jóó <3 siess a köviveeel *~* :"D <3 ^^

    VálaszTörlés
  4. szia :) most olvastam el teljes blogot...nagyon, nagyon tetszik :DD olyan nagyon egyedi, ilyet még nem olvastam, pedig olvastam már jó pár blogot :d :D siess a kövivel! ^^

    VálaszTörlés