2013. március 10., vasárnap

6.rész "Eljött az idő."

*Harry szemszöge*

Blaire erőteljesen belökött az ágyába,ellenkezni sem tudtam,nem is nagyon akartam. Messziről nem gondoltam volna,hogy ilyen vad.Akkor Milyen lehet az ágyban? Szemeit rám szegezte és egyszer se vette le rólam a tekintetét. Feljebb másztam az ágyon,mikor közeledni kezdett felém.Négykézláb mászott felfelé Az ágyon és mélyen a szemembe nézett. Szemeibe egy fajta vágyat éreztem,amit én keltettem fel benne. Egymásra néztünk,mikor felfedte akaratát.
-Akarlak.Itt és most!-mondta lágy,nőies hangon.
-Akkor mire várunk?-kérdeztem tőle mély hangomon és perverz vigyorral,nem is kellett több lemászott rólam és elkezdte le venni Az Ágy előtt a ruháit szép lassan. Teljesen begerjedtem a csajra,megfogott benne valami vad és dögös érzés. Alig tudtam türtőztetni magamon. Blaire lassúra vette a tempót,élvezte,hogy kínozhat. Eldobta a cipőjét,ami a szoba egyik sarkába került.Következő képpen a ruháját kezdte lehámozni magáról. Nem siette el a dolgokat. Pánt nélküli ruha volt rajta,fölülről kezdte lehúzni,lefelé haladva. Szintén a szoba másik oldalára dobta,már csak fehérneműben Volt. Közeledett felém,ujját végig húzva száján és elkezdett levetkőztetni. Cipőimet lerángatta rólam,majd elhajította valahova a háta mögé. Elért az öv részhez,amit már gyorsabb fokozatban csatolt ki.Nadrágommal sem kínlódott sokat,szinte letépte rólam. Már csak ing,alatta Póló volt rajtam és alsónadrág. A felső ruházatommal nem is törődött,lent volt elfoglalva,így besegítettem neki,ledobtam magamról az Öltönyöm,aztán az Alatta lévő Fehér pólót és elhajítottam,pechemre véletlen az ablakon dobtam ki.
-Basszuuus!-káromkodtam,mire felfigyelt.
-Majd később elintézzük.-ügyet se vetett rá,folytatta amit elkezdett.Lábaim simította végig,majd elért a bokszeremhez.Derekamra ült és a nyakam csókolgatásába kezdett. Halk hangokat adtam ki magamból,amire éreztem,hogy szája szélesre húzódik a vigyorgástól. Megragadtam a karjánál fogva és arcom felé fordítottam. Vad csókolózásba kezdtünk,már mindkettőnk csak fehérneműbe volt.
-Túl sok ruha van rajtad-mondtam félbeszakítva a csókunkat.
-Kérlek szabadíts meg tőlük!-megfogta kezeim És derekához csúsztatta,lehetőséget adva,hogy én vegyem le róla fekete melltartóját. Engedelmeskedtem és egy gyors mozdulattal le téptem róla.Nőiességével néztem farkas szemet,tetszett a látvány és meg is ragadtam azt.A dolog kezdett érdekesebbé,izgalmasabbá válni. Mellkasomat kezdte csókolgatni,mire nekem elegem lett és fordítottam helyzetünkön.Ő került alulra,de csak széles mosolyra húzta vörös ajkait és kezét végig húzta testemen a tetoválásaimat simogatva.Ajkait kezdtem harapdálni Majd lassan haladtam Lefele,nyakán keresztül,míg elértem mellkasát. Néhány puha csókot hagytam felsőtestén,mellei Közé csókoltam és az alsóneműje felé haladtam. Megállított,magára rántott és vadul,erőteljesen megcsókolt,nyelveink Harcot vívtak egymás Szájában. Ismét fordított helyzetünkön,megint alulra kerültem.Kezem végig simítottam gerincén,mire éreztem,hogy teste libabőrös lett.Türelmetlen voltam,de nem akartam elbaltázni a dolgokat.Hagytam,hogy ő vezessen.Romantikus együttlétünket azonban megzavarta valami,illetve valaki. Balire anyja nyitott ránk,miközben épp a dolgok közepén jártunk.Ott állt megdermedve az ajtóban lánya tette látván.


-Úristen anya,nem kéne kopognod???-szegezte rá mérgesen a kérdést Blaire.
-Mit keresel itt egy fiúval az ágybaan?-kérdezte meglepődve Blaire anyja,mire Blaire lemászott rólam,takarót magán tartva és anyja felé indult.
-Mit fog szólni apád ha meglátja mit csinálsz itt egy idegen fiúval az ágyban ??
-Apa itt van?
-Lent vacsorázik.
Hallottam,hogy veszekszik vele,de nem vártam meg míg az apja is feljön,meglátja,hogy épp a lányát készültem lefektetni.Gyorsan összeszedtem a cuccomat,mivel a pólóm kirepült az ablakon,csak az öltönyt,gatyám és cipőim tudtam magamra kapni,amik a szoba különböző területeire voltak elhajigálva. Nagy nehezen,bukdácsolva felöltöztem. Blaire jött oda hozzám,takarót szorítva magához és megkérdezte.
-Elmész?-meglepődve kérdezte.
-Ne haragudj,nem akarom,hogy apád elverje a képem.legközelebb folytatjuk,de akkor inkább nálam.-rákacsintottam és adtam egy gyors puszit arcára.Láttam rajta,hogy nagyon sajnálja a dolgot,de nem tehettem mást.Gondolkoztam,hogy juthatnék le észrevétlenül,hogy ne fussak össze senkivel. De ez lehetetlen volt.Egy kiút volt a verés,ugatás elől.Blaire ablaka.Emeletes a ház,így nehéz dolgom lesz.Még mindig jobb,mint a pofán törlés és lila foltokkal a fejemen mászkálás. Kinyitottam az ablakot,ami előtt egy hatalmas fa állt. Intettem Blairnek,és ráugrottam a fára. Szerencsésen lejutottam róla,és gyorsan megkerestem a kihajított pólóm.De eredménytelenűl,nem találtam meg. Kocsimhoz indultam,de a kulcsomat Blairnél hagytam.

-Faxa. El lett baszva az estém,és még a kocsi kulcsom is elhagytam és mehetek gyalog haza.-morogtam magamban,mire belerúgni készültem az autóba,de nem volt merszem tönkretenni a kicsikémet.Elindultam hazafelé,elég hideg lett estére,ahhoz képest,hogy mindig 40° van.Öltönyöm összébb húztam,és lehajtott fejjel indultam a 2km-el arrébb lévő házunkhoz.Sötét Utcákon Ballagtam Végig.Idő 22:00 óra. Jó,ha éjfélre haza érek.



*Brittany szemszöge*

A mosdóból vissza jövet Blairrel mellettem,akihez persze hozzá se szóltam,hisz nincs mit mondanom neki,megláttam Harryt amint Jamessel beszél az asztalunknál. Lépteim gyorsabbra fogtam,hosszú csókot nyomtam James arcára,Harryre pedig rá se néztem,hisz nincs mit beszéljek vele többet.Vissza kísérte a..a..na őt az asztalához én pedig vissza ültem James mellé. Szegényen láttam,hogy be van pánikolva miattam. Megfogtam a kezét és magamhoz húztam.

-Nagyon Szeretlek. És bocs a hal miatt,de soha nem bírtam.-mosolyogtam rá,mire láttam tekintetében,hogy kezd megnyugodni.
-Én jobban! Én pont az ellenkezője vagyok. De megígérem soha többet nem eszek halat előtted!-az utolsó mondatát már szinte nevetve mondta el,és én is megnyugodtam,hogy nem magát okolja emiatt a kis kirohanásom miatt.
Az est további részében elfogyasztottuk a vacsoránkat. Sokat nevettünk,főleg amiket a forgatásról mondott,hogy mennyit őrülködnek a srácokkal.

20:30 kor befejeztük a vacsorát,de mi előtt haza indultunk volna megállítottam.
-Öhmm..James Várj! Mi lenne,ha..ha..öhm..hozzád mennénk?-dadogtam össze vissza,egy normális mondatot nem tudtam kinyögni.Ürügyet kerestem,hogy miért hozzá menjünk,mire eszembe Jutott Egy hülye ötlet.-Látni szeretném...Foxot.- Elég hülye "ez a csak a kutyádat akarom látni" kifogás,de szerintem nem vette be.
-Szóval,megakarod nézni Foxot?-szemöldökét húzogatva nézett rám,biztos hülyének tartott és nem hitt nekem,de végül belement. Beszálltunk az autójába és 10 perc múlva már nála voltunk. Kiszálltunk a kocsiból,ő előkereste a lakás kulcsot én addig szem ügyre vettem a környéket,ami gyönyörű volt. Voltam már itt,de nem sokszor. Szólt James és bementünk. Meg kereste a kutyáját,akk épp őt várta és már hozta is oda nekem. El volt a kutyus a kezembe,megsimogattam párszor,mire elaludt a kezeim közt. Vissza adtam a gazdájának,aki el is vitte lefektetni.



Szomorú voltam,mert már gondoltam,hogy semmi nem lesz abból,amit elterveztem Jamessel. Csak reménykedtem,hogy ő kér meg,hogy maradjak még.
-Hát akkor..-sóhajtottam-Én megyek is.-számat összébb húztam,lehajtott fejjel és elindultam a kijárat felé,de James gyorsan vissza rántott,erősen magához húzott és olyan szenvedélyesen a szemembe fúrta tekintetét,ahogy az eltelt fél évben még sohasem.
-Maradj itt velem!Kérlek!Ma este.-kérlelt,mire nagyon boldog lettem,hisz erre vártam.
-Veled akarok lenni. Engedd,hogy a tiéd legyek és te az enyém ma este.-mondtam őszintén,szemébe nézve. Válaszként oldalra fordította a fejem megcsókolt és elkezdődött amit mindketten régóta akartunk. Többé már nem vagyok az a kis lány,aki bármitől is félne.Ma este Jamessé leszek.



2 megjegyzés: