2013. április 25., csütörtök

15.rész "A koncert."

*Zayn szemszöge*

-Ez csak egy valamit jelenthet.-jelentette ki Louis miközben szemöldökét rángatta.-Zayn testvérünket seggen szúrta cupido éles nyila!
-Mindjárt én lőlek seggbe valamivel Louis,ha mondasz még ilyen hülyeségeket,de az fájni fog!-néztem fel Louisra,aki a bal oldalamon állt.
-Talán tetszik. Talán nem..A franc se tudja-csaptam kezemmel a térdeimre.
Én sem tudom,hogy mit érzek. De biztos nem vagyok szerelmes! Hozzanak hazugság vizsgáló gépet,majd az kimutatja,hogy nem hazudok.

Egyedül hagytak a stúdióban a srácok,elmentek a büfébe. Folyton csak azt kérdeztem magamtól,hogy miért nem engem hívott? Gondolat menetemet Daniel,a producerünk hangos ajtó csapása zavarta meg,jelezve,hogy megjött. Felpattantam a helyemről és a fiúk is épp megérkeztek,kezükben egy egy kávéval.
-Bocs srácok a késésért,a lányom megkergült..Mondhatni most éli a vad korszakát.
Akkor kezdjük is a munkát!-csapta össze tenyerét,majd fejére véve a fül hallgatót betessékelt minket a helyünkre..


*Brittany szemszöge*

Minden embernek el jön az a pillanat,az a korszak az életében,hogy változás elé kell álljon vagy hogy változtasson az életén. Úgy érzem nekem most jött el az az idő,hogy megváltozzak vele együtt az életem is. Nem élhetek bezárva,úgy mint egy dobozban egy szürke kisegérként.Nem! Nem tudom miért erre a világra születtem,mit akarhatott az isten,hogy pont ide dobott le. Milyen életet szánt nekem a sors? Nem tudom,de ha elindulok azon a bizonyos úton,egyszer valahol kikötök. Én választottam egy célt,amit ha belepusztulok is,de végbe viszek,ha már ide teremtettek..


*A koncert estéje*

Nem vetettem még mindig rá magamat,hogy meglátogassam az én drága iskolámat.Ugye érzitek a szarkazmust? Csak egy valami foglalkoztat; a válogatás és a ma esti koncert az én egyetlen unoka tesómmal,Niall Horrannel. Legalább nem egyedül kell végig üvöltenem,mert ha jól tudom ő is szereti azt a bandát. Emlékszem régen sokkal több időt töltöttünk el együtt,de valami miatt megszakadt a kapcsolatunk. A választ a "miért"re nem tudom. Itt az idő,hogy újra jó barátok legyünk.

Az estére való felkészüléssel semmi gondom nem volt. Nem vagyok az a típus,aki egy tonnányi sminket ráken az arcára,mert szerinte úgy a szép..Én maradok egy kis szempilla spirállnál,plusz a fekete szem ceruzánál.Bőven elég. Felvettem egy krém színű,lengős,váll nélküli toppot,fekete szoknyával.Hajamat kiengedve hagytam és már el is készültem. Nem kellett sokat várnom Niallre,pontosan érkezett. Haja bevolt lőve,fekete nadrág,felül fehér trikó,rajta egy átlátszó fekete mellénnyel. Vállamra tettem a táskám,amiben a kulcsaim,pénztárcám,telefonom volt,becsuktam magam mögött a bejárati ajtót és Niall kocsija felé vettük az irányt. Úriember módjára,kinyitotta nekem az ajtót és egy mozdulattal be is ültem az anyós ülésre. Megkerülve az autót,ő is beült mellém és a motor hangja zúdult fel,jelezve,hogy indulásra készen.

-Zayn haragszik rád.-emelte rám tekintetét Niall,majd visszavezette az útra. Tágra nyílt szemekkel csodálkoztam azon,amit az előbb mondott.Ujjaimmal babráltam,Törtem az agyam,hogy vajon miért? Mert nem válaszoltam a hívásaira,az sms-ekre? Jó,én is megharagudnék az ő helyében,de..ennyi,nincs tovább.
-Mérges is volt,mert engem hívtál el helyette. Mint egy hisztis picsa úgy viselkedett nem régiben.-egy pillanatra ránéztem,majd ismét a tájba meredtem.
-Mellesleg,furcsállottam is,hogy elhívtál a koncertre,hisz rég nem beszéltünk..
-Épp ezért hívtalak el. Zaynnek azért nem vettem fel a telefont,mert elég szar állapotban voltam és nem akartam,hogy úgy lásson..
-Ezt ne nekem mondd,hanem Zaynnek!
Az út további része,az a 2 perc,ami maradt csendesen telt el.

-Niall,Niall,Niall most jönneeek nézd!!-rángattam a mellettem álló fiút.
Tekintetét a színpadra emelte,a fények lekapcsolódtak és a gitár hangja vette kezdetét a koncertnek. Mindenki hatalmas sikításban tört ki,a banda nevét kiabálva. Elő lépett a 4 tag,amint megláttam őket azt hittem hátast dobok rögtön. De ehelyett csatlakoztam a sikoltozó lányok,fiúk csapatába.

A "No Fear"-től kezdve a Lost and Lonely-ig,elő adták az új albumukról az összes számukat. Hangom el ment a koncert végére,mert végig énekeltem velük a számaikat. Hamar el telt az a 2 óra,pecchemre. Indultunk ki,Niallel az oldalamon a bejárat felé,de megállított és a fülembe ordított,mivel még mindig nagy volt a zaj. Mondta,hogy menjek utána,nem tudtam mit akar,de követtem. Hátra vitt a backstagebe,és amint láttam elég jóba volt az ottani rendezőkkel. Elvesztettem a fonalat,mikor Niall bemutatott Laurinak,az énekesnek. Kezét nyújtva felém,ijedten ráztam meg azt. Bamba tekintettel néztem a gyönyörű zöld szemébe. Úgy nézhettem ki,mint akit most engedtek ki a diliházból,de nem érdekelt. El nevették magukat rajtam és ez hozott vissza a való világba,rögtön el is engedtem erős kezét. Meg sem tudtam szólalni,kiesett az az 5 perc,arra eszméltem fel,hogy már a kocsiba ülök Niall mellett. Kifelé menet az épületből,fotósok hada várt minket,vagyis inkább Niallt. Ki is ment a fejemből,hogy híres énekes lett..

Mielőtt álomra hajtottam volna a fejem,eldöntöttem,hogy holnap benézek Zaynhez és bocsánatot kérek tőle. Nem kellett többet agyalnom,fáradt végtagjaim miatt hamar elnyomott az álom...

*Szombat reggel*

Ahogy azt elhatároztam ma elmegyek Zaynhez. Teljesen be voltam pánikolva,de,hogy mitől arra ismét nem tudom a választ.Idióta. Fogalmam sem volt,mit kéne mondjak neki... Egy kis segítségre hivatkoztam. Őrült ötletnek tűnik,de ki akartam kapcsolni,kizárni a külvilágot ami körül vesz. Egy fekete,testhez simuló,kicsivel térd felettig érő koktél ruhát vettem fel,fekete magassarkúval,hajamat kiengedtem,ami egyből a vállamra hullott és elindultam a tervezett irány helyett a másikba.
Oda,ahol a fiatalok elengedhetik magukat,kiengedhetik a stresszt...
Egy elég mutatós Bár elé értem,amire hatalmas betűkkel rá volt írva,hogy "Come In." Hívogató neve kíváncsivá tett..Lábaimmal a bejárati ajtó felé szeltem az irányt,ahonnan a hangos zene zaja szűrődött ki. Helyet foglaltam a bár pultnál,ahonnan egy izmos,rövid tüsi hajú 20 év körüli srác engedte rám tekintetét.


-Egy pohár Jack Daniels-et,de gyorsan!-a poharakat törölgette éppen,majd kérdőn nézett rám. Elég helyes volt..
-Nem gondolod,hogy fiatal vagy még az alkoholhoz?
-Neked az a dolgod,hogy piát adj! Nem tanácsot.-mosolyogva megforgatta szemeit,elém tett egy kisebb poharat és önteni kezdte bele az italt. A harmadik után már nem számoltam...*film szakadás*.......


*Zayn szemszöge*

Stúdió után,a házam felé vettem az irányt. Szüleim és a testvéreim vissza utaztak Bradfordba. Ismét egyedül lettem a házban. Meguntam a tvt,egy gyors mozdulattal ledobáltam a ruháimat, egy szál boxerben bedobtam magam az ágyba..

Akármilyen mélyen is aludtam,zajra,nem is inkább dörömbölésre lettem figyelmes. Először azt hittem képzelődök,vagy csak álmodtam. Vissza tettem a fejem a párnára,de ismét az a hang. De mellé most beszéd is tárult..
-Zaaayn! Zaaaaaaaayn!-csuklott el a hangja az idegennek. Leesett,hogy biztos egy rajongó talált meg és üvöltözi a nevemet. Nagy morgások hagyták el a számat,kikeltem az ágyból,hogy elküldjem a "zaklatómat." Szem dörzsölgetve lépkedtem lefele a lépcsőn. Az illető szüntelenül püfölte az ajtót és a nevemet kiabálta. Ráadásul részeg. Fantasztikus. Egy részeg rajongó..nehéz lesz elküldenem..
Amint közelebb értem az ajtóhoz,a hang egyre ismerősebbé vált.. Na nee! Az kizárt! De hogy megbizonyosodjak arról,amit gondolok jobb lesz ha előtte kinyitom az ajtót. Kulcsot a zárba helyezve-az ugatás meg is szűnt-nyitottam ki az ajtót. Állam leesett és nagyot koppant. Szemeim kiguvadtak a helyükről,csodálatos módon nem estek ki onnan. Szememet végig vezettem az eléggé ittas lányon,aki alig áll a lábán,billeg össze-vissza. Megbizonyosodtam róla,hogy tényleg ő az...
Brittany állt ott,holt részegen. Úristen,mit tett ez magával.. Megragadtam karját és beljebb húztam a házba.
-Né..nézd Zayni baba. Sz-szajnálom.-közelebb lépett hozzám,jobb kezét tarkómra tette.
-Még is mit csinálsz? Miért ittad le magad? Eszednél vagy?-zúdítottam rá kérdéseim,kezét vissza helyeztem maga mellé.
-Csak jöttem bocsánatot kérni...de előtte beugrottam egy jó kisz bárba..Gyere menjünk el együtt oda!-hangja jó párszor elcsuklott. Kezemet megfogta,amit a liba bőr járt át,olyan hideg volt a keze.
-Te most csak az ágyba mész. Na gyere ide.-kivettem kezéből a piás üveget,pultra helyeztem,majd ölembe kaptam Brittet. Felvittem a szobámba,közben csak nyafogott,hogy "nem akajok felmenni! Bulizzunk baby!". Leültettem az ágyamra,de rögtön fel is ugrott. Szorosan magához vont,ajkaink 1-2 cm-re lehettek egymástól. Szeme kereste a tekintetem,mikor egy vonalba álltak,ajkai szólásra nyitódtak.
-Én tényleg..nagyon szajnálom.
-Semmi gond. Gyere aludjunk.-húztam magam után,de ismét magához rántott.
-Feküdj le velem Zayn! Le akarok veled feküdni,itt és most...


15.rész. Köszönöm az összes kommentet az eddigi részekhez. Remélem elnyeri ez is a tetszéseteket. Lájkolj+Komizz+Iratkozz fel ha tetszik a sztori.Annyit kérek csak,hogy bővebben fejtsétek ki véleményeteket; tetszik e a történet? Érdemes e folytatnom?
U.I.: Kövi rész,egy hét múlva.

BG.xx

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez a rész:$
    Siess ám a kövivel;)
    Azt megkérdezhetem,hogy összesen hány részt tervezel?:)

    VálaszTörlés
  2. Ez a rész is nagyon jó lett. Minél hamarabb hozod a kövi részt annál jobb.

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett!! gyorsan kövit!!:))*-*<3

    VálaszTörlés
  4. nagyon nagyon tetszik és ÉRDEMES folytatni nagyon is tehetséges vagy és már nagyon várom a kövirésztt.... :))

    VálaszTörlés