2013. március 26., kedd

9.rész "Közös munka."

Most már találhattok "Tetszik" gombot a részek alatt, csak egy kattintás az egész. Komizhattok is vagy csak rákattintasz és kész is van.:)

*Zayn szemszöge*

Ez a tanár nem valami normális. De nem akartam kihúzni a "gyufát" szerencsétlennél,úgy se szereti senki,legyen elég ennyi baja. És amúgy sem volt kedvem báj csevegni a dirivel..A franc se kíváncsi rá. Én pláne nem. Csak egy fésűt akartam , mit kell úgy túl dramatizálni? Baj,hogy jól akarok kinézni? Nem tudtam,hogy ez ekkora bűn. Harry miatt sietnem kellett,azt elfelejtettem eltenni. El voltam veszve nélküle, mikor valaki meg bökte a vállam. Nem láttam az arcát csak,hogy nyújtja felém a fésűjét.

Kö..-ránéztem a lányra és..éés.. valami leírhatatlanul szép volt. Majdnem tátott szájjal bámultam rá,de mielőtt kinyitottam volna,gyorsan össze zártam. Csak bámult rám meglepetten,majd végül megtörte a csendet. Meglepett,amit mondott nem számítottam rá. "Így is jól néz ki a hajad". Elmosolyodtam és a fésűért nyúltam,de véletlen kezeihez kaptam. Puha,selymes bőre csak úgy kirázta rajtam a hideget. Elvettem tőle,majd visszament a helyére.
Huhh..Furcsa érzés volt. Megráztam a fejem és megigazítottam a séróm. Hirtelen,valaki lökdösni kezdett hátulról.

-Mi van? Mi az??- Fordultam meg és néztem a mögöttem ülő srácra,akire jobban rá fért volna egy alapos fésülködés.
-Ez meg mi volt??- kérdően nézett rám Harry. Mire én csak felhúztam a szemöldököm.
-Ne játszd már az eszed. Mindenki látta,hogy néztetek egymásra az előbb Brittany-vel.
-Csak odaadta a fésűjét. Mi ezzel a probléma?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
Harry csak megforgatta a szemeit,majd hátra dőlt a székében. Vissza fordultam és épp kicsöngettek.

Hatalmas sebességgel száguldoztak ki a teremből. Brittanyt kerestem a szememmel,de sehol sem láttam már. Fiúkkal összegyűltünk majd elindultunk az ebédlő felé kajálni. Leültünk egy 5 személyes asztalhoz,majd elkezdtünk dumálni a kirándulásról.
-Nos ki jön San Fransiscoooba? Tudtommal ott van az egyik legjobb Nando's.-hadarta Niall,mire mi csak röhögtünk. Nem vártunk el mást tőle.
-Nem csalódtunk benned Niall.-veregette meg Liam a vállát.
-Én tuti megyek. San Fransisco király város..vagyis a képek alapján amiket láttam.-jelentette ki magabiztosan Hazza,közben villájával a kajáját piszkálgatta.
- Rám is számíthattok!-jelentette ki az éppen répát rágó Louis.
-Ott a helyem!-követte Louist Liam a válasszal.
-Ki nem hagynám. De még azt se tudjuk,mikor lesz..-csatlakoztam hozzájuk.

-Srácok! Egyáltalán mi a francnak jöttünk vissza a suliba? Most dolgozhatnánk az albumokon, fotózásokra járhatnánk,interjúk,koncertek..soroljam még?- dobtam le szendvicsem az asztalra,mérgemben.
-Mert már csak egy évünk van a suliban,és ha már eddig eljutottunk akkor be kell fejeznünk. Utána kezdődhet az igazi rock sztár élet.- mondta Liam biztatóan,majd oldalba bökött. Ezért is hívjuk őt Daddy Directioner-nek.. A Kis megbeszélésünk Után mindenki folytatta a reggelijét.

Szememmel Brittanyt kerestem,de egyszerűen eltűnt. Észrevettem,hogy valaki az oldalam lökdösi,szólongat de úgy el voltam merülve a gondolataimban hogy,nem foglalkoztam vele.
-Hé haver!! Van ott bent valaki??-kopogtatta a fejemet Louis.
-Most csináltam meg a hajamat,ne máár!-ellöktem magamtól,majd válaszoltam kérdésére.
-Brittanyt keresem de nem látoom. Ti látjátok??-kétségbe esetten fürkésztem őt.
-Mit akarsz tőle? Van barátja..-morgott mellettem Harry.
-Vissza adni neki a fésűjét. Hol érdekel engem,hogy van barátja? Nálam nem nézhet ki jobban.- elröhögtem magam,mire a srácok csak fejüket rázták.
-Héééy nézd ott van!-mutatott Niall a büfénél sorban álló lányra.
-Órán találkozunk,cső.-gyorsan felugrottam a székemről és oda szaladtam Brittany-hez.
-KELL MÉG A SZENDVICSEEEED?- állt fel a helyéről Niall kiáltva utánam.
-Őőőő jahh, tied.-intettem felé,próbáltam nem levenni a tekintetem a lányról,ne hogy szem elől vesszem.

-Őőő Helló. Szia.-lihegtem előtte.
-Először vegyél levegőt,utána mondd.-mosolygott,meg fogadtam tanácsát. Épp a sajtos szendvicséért és a nyalókájáért nyúlt,amit a büfés nő adott át neki. Felém fordult majd elindult egyenesen az egyik asztalhoz. Mentem utána,kihúztam neki széket,majd udvariasan betoltam. Haja vállán pihent,csak úgy ragyogott,főleg amikor a nap rásütött az ablakokon keresztül.
-Szóval,mit szeretnél?-harapott bele a szendvicsébe.
-Vissza adni ezt.-nyújtottam felé.
-Óóó,köszi.-vette el,majd lazán be csúsztatta a zsebébe.
Csak ültem mellette szótlanul,közben ő reggelijét fogyasztotta. Néhányszor rám mosolygott,majd végül meg törtem a csendet.
-Mellesleg Zayn vagyok.-küldtem felé egy széles mosolyt.
-Brittany,de ezt már tudod.- nevetett,majd beleharapott a szendvicsbe.
-Jó a..a pólód.-habogtam,mire pólójára nézett,majd vissza rám.
-Oh,hogy ez? Nem az enyém,barátomé.-mondta legyingetve a kezét.
Csak bólintottam egyet,majd néztem magam elé. Nem sok esélyem van nála,de nem akartam bunkónak tűnni. Biztos nagyon jól megvannak a pasijával.
Nyalókája papírját kezdte el kibontani,de sikertelenül. Próbálta szájjal,kézzel de nem ment neki.
-Hhhhh..Esetleg ne segítsek?-néztem rá,mire felém nyújtotta,hogy segítsek neki.
-Megtennéd? Nincs erőm.-kacagott majd elpirult.
Nagy nehezen,de sikerült kibontanom végül oda adtam neki,mikor épp csöngettek.
Töri óra a következő. Nem tartozik a kedvenceim közéé..úgy ahogy a többi sem.
-Megyünk együtt?-kérdezte felém fordulva,mire természetesen bólintottam.
-Malik akcióbaaan..-"suttogta" Liam,de nem elég halkan. Rájuk kacsintottam,majd ők is elindultak a 309 es terem felé.

-Öcséém,nem tehették volna még fentebb ezt a kibaszott termet??-morogtam felfelé menet a lépcsőn.
-Egyet értek!-lihegett,ő is kifáradt,mint ahogy én.
-Végre itt vagyunk..-egyszerre mondtuk,mire elnevettük magunkat. A többiek is épp akkor értek fel és látták,ahogy röhögünk Brittanyvel. Harry tekintete valahogy más volt,lehet féltékeeny. Mert neki nem ment túl könnyen megszerezni a csajt.
Beléptünk a terembe,majd helyet foglaltunk.
Bejött Mrs.Peterson,majd elkezdte az órát.

Magyarázott valamit a római,vagy milyen háborúkról. Figyelmem nem kapta meg,mert nem érdekelt ez az egész hülyeség. Ami megtörtént,megtörtént,ne zaklassuk a múltat.

****
5 perc maradt az órából,majd hozzátette,hogy projekt munkát kell csinálnunk amiket majd kitesznek az aulába.
-3 fős csoportokat kell alkotnotok. És következő órára kérem.-jelentette be.
-Ide teszem a falra a névsort,ahol megtekinthetitek kikkel kell együtt dolgoznotok.-mutatott maga mögé,a falra.
-Az osztály fele előre furakodott,megnézték kivel lesznek,majd elmentek.
Csak én és a srácok meg Brittany nem nézte még meg a papírt.
Liam kezdte hangosan felolvasni.

Niall Horan

Louis Tomlinson

Liam Payne.



Zayn Malik.

Harry Styles
Brittany Roberts.

Megörültem,hogy Brittany-vel és persze Hazzával kerültem egy csapatba. Niallék is örültek,öklöztek majd elindultak kifelé az ajtón.
-Hát akkor,mi hárman egy Csapatban.Jó buli lesz.-csaptam össze a kezem. Harry és Brittany egymásra néztek,majd rám.
-Mi van? Mit néztek annyira?-kérdeztem,idegesen tőlük. Azt hittem a hajammal van valami.
Harry megveregette a vállam majd kifele indult,mögötte Brittany majd végül én. Volt még 3 óránk. Mikor meghallottuk a vég csengőt mindnyájan megörültünk. Kaptunk egy hívást a menedzserünktől,hogy azonnal be kell mennünk a stúdióba. Szóltam a srácoknak,majd bepattantunk Harry és az én kocsimba. Utunk a Records Studio-hoz vezetett. Beléptünk a stúdióba és a menedzserünk bele is kezdett a mondókájába. Izgatottan vártuk,mi az a sürgős dolog ami már nem várhatott tovább.

-Holnap egy fotózáson kell részt vennetek,a Teen Vogue magazin által.-egymásra néztünk,majd vissza Paulra.
-Riportot,interjút fognak készíteni veletek és a legjobb formátokat kell hoznotok.-kacsintott ránk.
-Ez nagyon kiráály.-kiabáltuk a srácokkal.
Még maradtunk egyeztetni néhány dolgot,utána elmentünk a Nando's-ba és mindannyian jól bekajáltunk. Dumáltunk még a srácokkal majd mindenki haza vette az irányt,bele értve magamat is. Örültem,hogy egy kis időt együtt tölthetek Brittel és jobban megismerhetem.Felpörgette az eszem az a csaj.




2 megjegyzés:

  1. aaaaaaa. szuper blog. (nem irok tobbet mert telorol nehez)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a blogod:D nekem nagyon bejön;) folytasd továbbra is és ezek a részek is elég érdekesek:) várom a (szerinted még) izgalmasabb részeket:)♥ (ismersz engem)
    By: D.Zsófi

    VálaszTörlés